Trzy nowe telefony Nokia: 2730, 2720 i 7020

Trzy nowe telefony Nokia: 2730, 2720 i 7020

Trzy nowe telefony Nokia: 2730, 2720 i 7020
18.05.2009 13:30, aktualizacja: 18.05.2009 13:42

Firma Nokia, w ramach swojej strategii upowszechnienia dostępu do Internetu na rynkach wschodzących, zapowiedziała wprowadzenie trzech telefonów komórkowych. Nokia 2730 classic, Nokia 2720 fold i Nokia 7020 otwierają drzwi do świata informacji i rozrywki oraz umożliwiają kontakt z najbliższymi. Prócz Internetu nowe modele udostępniają również usługi firmy Nokia przeznaczone dla użytkowników na rynkach wschodzących, takie jak Nokia Life Tools i Ovi Mail, wspierając ty samym postęp technologiczny w tym regionie.

„Możliwości Internetu są ogromne i niezaprzeczalne”. - mówi Alex Lambeek, wiceprezes firmy Nokia. „Technologie mobilne stanowią katalizator rozwoju, zwiększając możliwości lokalnych przedsiębiorców oraz wywierając bezpośredni i trwały wpływ na życie ludzi. Usługi, takie jak Nokia Life Tools i Ovi Mail, w połączeniu z wprowadzanymi dziś telefonami stanowią wszechstronne rozwiązania umożliwiające kontakt z najbliższymi oraz dające dostęp do wiedzy i rozrywki bez potrzeby używania komputera”.

Z szeroko zakrojonego badania konsumenckiego firmy Nokia wynika, że niemal połowa klientów z rynków wschodzących wolałaby łączyć się z Internetem przez telefon komórkowy niż za pośrednictwem komputera. W związku z tym firma przygotowała rozwiązania dostosowane do lokalnych potrzeb, obejmujące niedrogie telefony komórkowe i aplikacje opracowane od podstaw z myślą o klientach w krajach rozwijających się.

Nokia Life Tools to usługa, dzięki której użytkownicy mogą podejmować bardziej świadome decyzje, znajdować aktualne i potrzebne informacje, a także korzystać z zasobów wiedzy i rozrywki niezależnie od czasu i miejsca. Badanie pilotażowe w Indiach wykazało, że istnieje duży popyt na usługi związane ze środkami utrzymania oraz poprawą jakości życia.

Inną usługą przeznaczoną dla użytkowników z krajów rozwijających się jest Ovi Mail - dla wielu z nich może być pierwszym krokiem w kreowaniu internetowej tożsamości. W przeciwieństwie do większości usług e-mail konto Ovi Mail można utworzyć i korzystać z niego bezpośrednio w urządzeniu Nokia, ani razu nie używając komputera. Od wprowadzenia wersji beta tej usługi w grudniu 200. roku około 90% kont utworzono właśnie w telefonach Nokia.

Obraz
© Nokia 2730 (fot. Nokia)

Nokia 2730 classic Konkurencyjny pod względem ceny (8. EUR) i wyposażenia telefon Nokia 2730 classic to najbardziej przystępny cenowo telefon 3G Nokia, zapewniający szybszy dostęp do Internetu oraz większy komfort jego przeglądania. Biorąc pod uwagę ciągły rozwój sieci transmisji danych 3G w krajach rozwijających się, nowy model Nokia 2730 classic jest idealny do utrzymywania kontaktu z rodziną i znajomymi. Sprzedaż telefonu ma ruszyć w trzecim kwartale 2009 roku.

Obraz
© Nokia 2720(fot. Nokia)

Nokia 2720 fold
Nokia 272. fold to poręczny, składany telefon z elegancką, błyszczącą obudową. Dzięki łatwemu dostępowi do poczty, kalendarza i Internetu oraz aplikacjom do udostępniania plików pomaga on użytkownikowi w organizacji czasu. Pocztę e-mail można aktywować za pomocą trzech prostych kroków, a w wybranych krajach telefon będzie oferowany z Nokia Life Tools. Nokia 2720 fold ma trafić do sprzedaży w drugim kwartale 2009 roku, a szacunkowa cena detaliczna modelu ma wynieść 55 euro bez uwzględnienia dopłat i podatków.

Obraz
© Nokia 7020 (fot. Nokia)

Nokia 7020
Nokia 702. to modny telefon, który wyraża styl użytkownika przy użyciu światła, kolorów i metalowych detali. Efekt gwiezdnego pyłu powiadamia o każdym połączeniu lub wiadomości, a obudowa rozświetla się po dwukrotnym dotknięciu. Telefon umożliwia łączność z serwisami społecznościowymi oraz udostępnianie zdjęć zrobionych aparatem o rozdzielczości 2Mpx, które można przeglądać także na jasnym wyświetlaczu urządzenia. Nokia 7020 ma trafić do sprzedaży w czwartym kwartale 2009 roku, a szacunkowa cena detaliczna modelu ma wynieść 90 euro bez uwzględnienia dopłat i podatków.

„Dzięki naszemu zaangażowaniu na rynkach wschodzących klient firmy Nokia może być pewien, że każdy oferowany przez nas produkt spełnia rygorystyczne i konsekwentne standardy jakościowe. Jest to szczególnie istotne w regionach, w których pomoc techniczna i serwisy są trudno dostępne” - dodaje Alex Lambeek.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (10)