TP chce walczyć VoIP-em z odpływem klientów
Telekomunikacja Polska chce rozwijać usługi VoIP, aby częściowo rekompensować utratę klientów telefonii stacjonarnej - poinformował Krzysztof Sieczkowski, dyrektor pionu rozwoju produktów i innowacji Grupy TP.
Telekomunikacja Polska chce rozwijać usługi VoIP, aby częściowo rekompensować utratę klientów telefonii stacjonarnej - poinformował Krzysztof Sieczkowski, dyrektor pionu rozwoju produktów i innowacji Grupy TP.
_ TP będzie rozwijać usługi VoIP, aby częściowo kompensować utratę kolejnych linii stacjonarnych. Nową ofertę dostępu do Internetu wraz z VoIP planujemy wprowadzić w pierwszym kwartale 2009 roku _ - powiedział Sieczkowski.
Po trzech kwartałach 2008 roku TP miała 174 tys. klientów korzystających z usługi VoIP, w tym czasie liczba klientów detalicznych telefonii stacjonarnej spadła rok do roku o 1 mln do 8,18 mln.