Tidal coraz agresywniej atakuje Spotify
Zmiany dotyczą nowej aplikacji desktopowej, uaktualnionego wyglądu, a w Stanach Zjednoczonych także biletów na koncerty i cen dla studentów.
09.06.2015 | aktual.: 09.06.2015 15:16
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Tidal, globalna platforma z muzyką, teledyskami i unikalnymi materiałami wideo, ogłosiła dostępność aplikacji desktopowej w wersji beta i zaktualizowanie interfejsu. Na rynku amerykańskim wprowadziła również możliwość zakupu biletów poprzez Ticketmaster. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu nadchodzących tygodni, dostępne będą także specjalne ceny dla studentów.
Wersja beta desktopowego odtwarzacza jest kompatybilna zarówno z urządzeniami z systemem Windows, jak i Macami. Pozwoli to użytkownikom Tidala na łatwiejszy dostęp do pełnego katalogu ponad 30 milionów piosenek oraz ponad 75 000 materiałów wideo, a także treści na wyłączność. Dodatkowo odtwarzacz pozwala cieszyć się muzyką bez żadnych przerw, wsparciem klawiszy do obsługi mediów oraz zarządzaniem źródłem dźwięku. Aplikacja automatycznie wykrywa i współpracuje z różnymi systemami audio, jak Mac Airplay oraz Digital Audio Converters (DAC), co pozwala na odtwarzanie muzyki w łatwy sposób na współpracujących systemach stereo. Wersja desktopowa odtwarzacza jest dostępna do pobrania z www.tidal.com/download
Użytkownicy Tidala otrzymają także zaktualizowany interfejs oraz funkcjonalność na platformach mobilnych, w tym: poprawioną funkcję wyszukiwania, zaktualizowane menu oraz ikony, widoczny przycisk "tryb offline", a także nowe możliwości personalizacji.
Dzięki współpracy z Ticketmaster, Tidal zaoferuje możliwości związane z koncertami. Początkowo w Stanach Zjednoczonych, pozwalając użytkownikom na wyświetlanie nadchodzących tras koncertowych ich ulubionych artystów, a także zakup biletów na koncerty. Dzięki temu partnerstwu członkowie Tidala będą mieli dostęp do konkursów, przedsprzedaży, a także zniżek.
Dodatkowo Tidal przedstawił nowe, obniżone ceny dla studentów w Stanach Zjednoczonych. Użytkownicy z ważnym adresem mailowym z końcówką .edu będą uprawnieni do 5. proc. zniżki i będą mogli wykupić subskrypcję w Tidal z obniżoną ceną 4.99 dolarów za dostęp premium oraz 9.99$ za dostęp HiFi. Studenci będą mogli dołączyć na TIDAL.com w ciągu nadchodzących tygodni.
Czy Spotify powinien czuć się zagrożony? Najprawdopodobniej tak, ale należy pamiętać, że serwis muzyczny Jaya Z (Tidal) wciąż jest rynkową nowością, a dotychczasowi użytkownicy Spotify nie przekonują się łatwo do nowego serwisu.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Lovely - polski trener aktywności seksualnej