Telefoniczny serwis społecznościowy

Telefoniczny serwis społecznościowy

Telefoniczny serwis społecznościowy
11.05.2007 02:18, aktualizacja: 14.05.2007 11:29

Firma Ccube zaprezentowała sieć społecznościową, która ma za zadanie łączyć użytkowników telefonów. Ccube umożliwia każdemu posiadaczowi telefonu - stacjonarnego, komórkowego lub VoIP - łączenie się z przyjaciółmi z innych serwisów społecznościowych, jak MySpace, LiveJournal lub Ebay za pomocą kliknięcia na specjalny przycisk, pod
którym ukryty jest numer telefonu.

Członkowie Ccube mogą umieszczać button _ Call me on Ccube _ na swoich stronach internetowych, forach i blogach.

Żeby móc korzystać z usług należy, założyć konto w serwisie Ccube.com i nagrać swoje powitanie oraz dodać zdjęcie. Po rejestracji istnieje możliwość wyboru kryteriów, które pomogą odnaleźć osoby z podobnymi zainteresowaniami. Po uzupełnieniu swojego profilu serwis umożliwia odsłuchiwanie nagrań głosowych innych użytkowników, co pozwala na lepsze odczucie osoby z oglądanego profilu zanim zdecydujemy się na kontakt.

Obraz
© ccube

Ccube śledzi dostępność użytkowników umożliwiając im określenie preferowanego przedziału czasowego, w którym będą dostępni pod swoim numerem telefonu. Jeśli dwóch dostępnych użytkowników wyrazi chęć rozmowy ze sobą Ccube zapewni im anonimowość poprzez ukrywanie prywatnych numerów telefonów.

_ W przeciwieństwie do wielu serwisów społecznościowych, Ccube wierzy, że ludzie nadal chcą łączyć się ze sobą poprzez podniesienie słuchawki i usłyszenie głosu drugiej osoby. Jednakże do chwili obecnej problemem było dzielenie się prywatnym numerem z dopiero poznaną osobą. Ccube łączy funkcjonalność internetowego serwisu społecznościowego z wygodą komunikacji głosowej. To wygodna i bezpieczna droga, która umożliwia zadawanie pytań, dzielenie się doświadczeniami i poznawanie nowych przyjaciół _ - powiedział Mahesh Lalwani, szef Ccube.

Ccube oferuje darmowy dostęp do swoich usług mieszkańcom USA. W podstawowym pakiecie zawarte jest 30 minut połączeń miesięcznie. Płatna subskrypcja serwisu to wydatek 7 dolarów (250 minut) lub 20 dolarów (1000 minut).

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)