Technikalia.pl – nowy gracz na rynku e-commerce

Technikalia.pl – nowy gracz na rynku e‑commerce

Technikalia.pl – nowy gracz na rynku e-commerce
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
28.03.2018 12:44, aktualizacja: 28.03.2018 13:05

Technikalia.pl to nowy sklep internetowy, który ma w swojej ofercie ponad 50 000 produktów należących do szeroko rozumianej elektroniki użytkowej. Sklep oferuje różnorodny asortyment począwszy od znanych i cenionych marek, po te mniej znane, ale spełniające potrzeby klientów. Logistykę magazynowo - sprzedażową obsługują największe firmy dystrybucyjne w Polsce tj. AB, ALSO, ABC DATA czy KOMSA. Technikalia.pl daje możliwość zakupów bez rejestracji, na raty oraz przez system płatności on-line – Dotpay.

Design sklepu jest przejrzysty i intuicyjny, dzięki temu wyszukanie produktu jest bardzo łatwe. Produkty zostały przypisane do ośmiu, różnych podkategorii: Komputery i tablety; Telefony i GPS; Strefa gracza; Telewizory i RTV; Foto i kamery; Sport i zdrowie; AGD oraz Inteligentny dom. Ponadto na stronie głównej znajdują się cztery zakładki, w których zawarte są aktualne promocje, wyprzedaże tj. "Gorąca sztuka", "Taniej się nie da", "Oferta tygodnia" i "Oferta miesiąca".

Obraz
© Materiały prasowe

- Współpracujemy z największymi dystrybutorami w Polsce i Europie Wschodniej, dlatego jesteśmy w stanie zagwarantować dostępność towarów oraz ich szybką wysyłkę. Nastawiamy się zarówno na indywidualnych klientów, jak i tych instytucjonalnych. Co tydzień zmieniamy ofertę, by była aktualna i adekwatna do trendów technologicznych i potrzeb rynkowych. Nie zamierzamy walczyć cenowo z największymi sieciami, jednak zależy nam na tym, by u nas klient czuł się dowartościowany jakością obsługi i otrzymał produkt dobrze dopasowany do swoich potrzeb. Oferujemy pomoc i wsparcie merytoryczne przed zakupem – mówi Tomasz Cieślak, CEO Technikalia.pl.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)