Serwis Asusa w Twoim domu

Serwis Asusa w Twoim domu

Serwis Asusa w Twoim domu
27.03.2009 14:11, aktualizacja: 27.03.2009 14:30

Serwis produktów ASUS w Polsce wzbogacił się o dwie dodatkowe opcje: naprawę u klienta i interaktywną stronę www ułatwiającą zgłaszanie sprzętu do naprawy, monitorowanie postępów oraz zawierającą przydatne informacje.

Jest to idealna i wygodna oferta dla użytkowników domowych oraz małych i dużych firm, które mogą potrzebować lokalnej usługi serwisowej po zarejestrowaniu problemu ze sprzętem Pakiet Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP) zapewnia profesjonalny lokalny serwis u klienta, który działa w połączeniu z pomocą telefoniczną i zdalną diagnostyką sprzętu objętego gwarancją, co pozwala na utrzymanie notebooka w idealnej formie przez cały czas. Użytkownik ma prawo do zakupu Pakietu Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP) w momencie zakupu notebooka firmy ASUS. LOSP ma zastosowanie tylko wtedy, gdy notebook ASUS jest objęty 2 letnim okresem gwarancji.

Nowa strona serwisowa
Zespół Wsparcia Technicznego ASUS Polska przygotował nową stronę internetową poświęconą wyłącznie kwestiom serwisowym oraz pomocy technicznej. Strona dostępna jest pod adresem: http://www.asus-polska.pl/serwis/ Dostęp do niej można uzyskać także poprzez link z głównej strony wsparcia technicznego: http://support.asus.com/

Na tej stronie użytkownik ma dostęp do wielu funkcji za pomocą prostego i przejrzystego interfejsu. Pozwala mu ona monitorować stan naprawy, a także status przesyłki pomiędzy użytkownikiem a serwisem. Użytkownik może znaleźć na stronie odnośniki z filmami opisującymi podstawowe czynności konserwacyjne i instalacyjne, które mogą pozwolić rozwiązać problem z systemem operacyjnym lub aplikacją. Filmy dostępne są do obejrzenia bezpośrednio na stronie dzięki skorzystaniu z serwisu YouTube. Na stronie znajduje się również pełny opis warunków i zasad serwisowych.

Użytkownik może za pomocą strony skontaktować się z zespołem wsparcia technicznego na dwa sposoby. Albo korzystając formularza pozwalającego na kontakt mailowy, lub też włączyć się do bezpośredniego czatu z pracownikiem ASUS.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)