Rusza "Wyspa Play" w Second Life

Rusza "Wyspa Play" w Second Life

Rusza "Wyspa Play" w Second Life
10.08.2007 14:55

Od 9. sierpnia Play rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę Play, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym Play, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu Play.

Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości _ Second Life _. Play chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę, a nawet sprzedaży usług.

Oprócz tego, na Wyspie Play zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery Play.

_ Second Life _ wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry, znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata _ Second Life _ oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii. Gracze, mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w _ Second Life _ dokonywane są transakcje na sumę rzędu pół miliona dolarów amerykańskich. _ Second Life _ przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30. maja jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w _ Second Life _, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością.

Obecnie w _ Second Life _ aktywnych jest około 8 mln użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24. miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

Play jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie _ Second Life _. Do tej pory klub Play odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy operatora, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki Play.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)