Profeo.pl - serwis społecznościowy od Pracuj.pl

Profeo.pl - serwis społecznościowy od Pracuj.pl
Źródło zdjęć: © Profeo

18.07.2007 14:00, aktual.: 19.07.2007 02:08

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Grupa Pracuj sp. z o. o. uruchomiła nowy serwis związany z rekrutacją - Profeo.pl. To pierwszy serwis społecznościowy Grupy. Umożliwia nawiązywanie "profesjonalnych" kontaktów biznesowych

Grupa Pracuj sp. z o. o. uruchomiła nowy serwis związany z rekrutacją - Profeo.pl. To pierwszy serwis społecznościowy Grupy. Umożliwia nawiązywanie "profesjonalnych" kontaktów biznesowych i stanowi bezpośrednią konkurencją dla istniejących witryn takich jak Goldenline.pl czy Biznes.net.

Profeo.pl ma być "społecznością profesjonalistów". Składa się z wielu elementów charakterystycznych dla serwisów społecznościowych m.in. profili użytkowników, blogów, forum, galerii zdjęć. _ -Chcieliśmy sprawdzić czy istnieje zapotrzebowanie na tego typu serwisy na rynku - _ tłumaczy Marcin Zabielski, prezes spółki Profeo sp. z o .o., który pracuje również jako Business Development Director w Grupie Pracuj sp z o. o.

_ -Uważamy, że wciąż można zaistnieć na tym rynku. Chcemy, aby użytkownik miał możliwość wyboru tworzenia społeczności mając do dyspozycji wiele funkcjonalności i narzędzi- _ mówi o serwisie Zabielski. _ Elementem nas wyróżniającym jest obecnie: największa baza ofert pracy i szkoleń w tego typu serwisach, oraz możliwość prowadzenia swojej galerii. _

Grupa Pracuj ma w Profeo.pl większościowe udziały, mniejszościowym udziałowcem jest agencja interaktywna Empathy Interactive.

Do Grupy Pracuj należą serwisy rekrutacyjne Pracuj.pl, Targi24.pl i ukraiński Robota.ua oraz serwisy edukacyjne Edu.Pracuj.pl i Edulandia.pl

Jak wygląda oglądalność witryn konkurencji? W kwietniu według Megapanel/PBI Gemius Goldenline.pl miał 238 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 20 mln odsłon, serwis miał zasięg 1,68%. Biznes.Net jest nieobecny w kwietniowych wynikach Megapanelu.

Serwisy Pracuj.pl miały w kwietniu 1 miejsce w kategorii Praca badania Megapanel PBI/Gemius z 1,49 mln użytkowników, 25,4 mln odsłon i zasięgiem 10,56%. Profeo.pl ma być już niebawem promowane na stronie głównej Pracuj.pl.

_ -Na pewno wykorzystamy marketing niekonwencjonalny. Zastanawiamy się też nad skorzystaniem z potencjału Grupy Pracuj. Szczegółów zaplanowanych akcji promocyjnych nie mogę obecnie zdradzić- _ mówi o promocji Profeo.pl Marcin Zabielski.

Źródło artykułu:internetstandard.pl
Komentarze (0)