Prawie 1,5 mln klientów ma UPC

Łącznie z Asterem, na koniec 2011 roku UPC Polska miało 1,497 mln klientów, a wzrost w liczbie sprzedanych usług netto wyniósł 48,7 tys. W sumie klienci połączonych spółek korzystali z 2 494 400 usług: telewizji, internetu i telefonii.

Prawie 1,5 mln klientów ma UPC
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

23.02.2012 16:06

Rok 2011 przyniósł dalszy wzrost liczby sprzedanych usług cyfrowych, co było efektem zarówno wzrostu organicznego, jak i akwizycji Astera, która została przez UPC Polska sfinalizowana 16. września 2011 roku. Na koniec czwartego kwartału, UPC i Aster miały łącznie: 727,3 tys. klientów telewizji analogowej, 626,1 tys. telewizji cyfrowej, 775,8 tys. Internetu i 365,2 tys. telefonii.

Wzrost liczby abonentów Internetu o 25,6 tys. w IV kwartale to efekt inwestycji w sieć i konkurencyjnej oferty o korzystnej relacji ceny do prędkości. Na koniec 2011 roku UPC Polska zmodernizowało 85% sieci do standardu DOCSIS 3.0, co oznacza, możliwość oferowania Internetu o prędkości do 150 Mb/s dla ponad 2,1 mln gospodarstwach domowych.

W czwartym kwartale wzrost o 29,1 tys. abonentów odnotowała także usługa telefoniczna, która swoją popularność zawdzięcza atrakcyjnym taryfom, w tym m.in. możliwości wykonywania połączeń na telefony komórkowe w ramach abonamentu.

Na koniec czwartego kwartału z pakietów dwóch lub trzech usług korzystało 48% abonentów.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)