Prawie 1,5 mln klientów ma UPC

Łącznie z Asterem, na koniec 2011 roku UPC Polska miało 1,497 mln klientów, a wzrost w liczbie sprzedanych usług netto wyniósł 48,7 tys. W sumie klienci połączonych spółek korzystali z 2 494 400 usług: telewizji, internetu i telefonii.

Prawie 1,5 mln klientów ma UPC
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

23.02.2012 16:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Rok 2011 przyniósł dalszy wzrost liczby sprzedanych usług cyfrowych, co było efektem zarówno wzrostu organicznego, jak i akwizycji Astera, która została przez UPC Polska sfinalizowana 16. września 2011 roku. Na koniec czwartego kwartału, UPC i Aster miały łącznie: 727,3 tys. klientów telewizji analogowej, 626,1 tys. telewizji cyfrowej, 775,8 tys. Internetu i 365,2 tys. telefonii.

Wzrost liczby abonentów Internetu o 25,6 tys. w IV kwartale to efekt inwestycji w sieć i konkurencyjnej oferty o korzystnej relacji ceny do prędkości. Na koniec 2011 roku UPC Polska zmodernizowało 85% sieci do standardu DOCSIS 3.0, co oznacza, możliwość oferowania Internetu o prędkości do 150 Mb/s dla ponad 2,1 mln gospodarstwach domowych.

W czwartym kwartale wzrost o 29,1 tys. abonentów odnotowała także usługa telefoniczna, która swoją popularność zawdzięcza atrakcyjnym taryfom, w tym m.in. możliwości wykonywania połączeń na telefony komórkowe w ramach abonamentu.

Na koniec czwartego kwartału z pakietów dwóch lub trzech usług korzystało 48% abonentów.

Komentarze (0)