Poczta elektroniczna pod lupą SARE
Jutro rusza kolejna, szósta już fala badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej przez polskich internautów, które realizowane jest przez agencję SARE. Wyniki oraz analiza trendów używania poczty eletronicznej w celach prywatnych i biznesowych opublikowane zostaną we wrześniu. Internet Standard jest jednym z patronów medialnych projektu.
21.07.2009 | aktual.: 22.07.2009 10:49
Celem projektu zainicjowanego i realizowanego przez agencję e-mail marketingu SARE jest zbadanie trendów związanych ze sposobem używania poczty elektronicznej przez Polaków.
Ankieta od 22 lipca 2009 r. dostępna będzie pod adresem http://www.sare.pl/ankieta , a badanie potrwa do końca sierpnia. Rezultaty badań zostaną ogłoszone we wrześniu.
Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE a w dalszej, pozostałym zainteresowanym.
_ Każdego roku dowiadujemy się nowych rzeczy o konsumentach, ich przyzwyczajeniach i preferencjach. Wyniki badania pozwalają klientom agencji SARE, a także całemu rynkowi, któremu udostępniamy raport lepiej komunikować się z Polakami poprzez pocztę elektroniczną _ - powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.
Tegoroczny zestaw pytań podzielono na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich respondentów biorących udział w ankiecie. Natomiast o wypełnienie drugiej zostaną poproszone osoby pracujące w działach marketingu i PR. Wyniki tej części posłużą do analizy biznesowego zastosowania e-mail marketingu w polskich firmach i przedsiębiorstwach.
Szóste badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Patronami medialnymi projektu są: Radio PiN, Mediarun.pl, Brief.pl, Nowoczesna Firma oraz Internet Standard.