Plakaty, które reagują na pocałunki

Plakaty, które reagują na pocałunki
Źródło zdjęć: © Gizmodo.pl

02.04.2012 15:42, aktual.: 04.04.2012 09:39

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ok, czasem przychodzi taki moment, w którym trzeba powiedzieć – STOP. Szkoda tylko, że najwyraźniej w japońskim nie ma takiego słowa. Diginfo.tv donosi o interaktywnych japońskich „plakatach”, które reagują na to, że ktoś je całuje. Bardzo chciałbym, żeby był to żart, ale wpis jest z dziś…

Ok, czasem przychodzi taki moment, w którym trzeba powiedzieć – STOP. Szkoda tylko, że najwyraźniej w japońskim nie ma takiego słowa. Diginfo.tv donosi o interaktywnych japońskich „plakatach”, które reagują na to, że ktoś je całuje. Bardzo chciałbym, żeby był to żart Prima Aprilisowy, ale tak nie jest.

Badacze z Keio University pracują nad systemem, który pozwoli użytkownikom wchodzić w interakcję z wyświetlaną na ekranach treścią. Brzmi rozsądnie i mogłoby znaleźć wiele praktycznych zastosowań. Ale dlaczego akurat całowanie zdjęć celebrytów?

Prawdopodobnie naukowcy doszli do wniosku, iż połączenie ekranu, kilku jpgów i zestawu czujników w takiej formie przyjmie się najlepiej. Zastanawiam się jednak do czego nas to zaprowadzi…. W każdym razie urządzenie działa w taki sposób, że sensory określają odległość twarzy użytkownika i wyświetlają odpowiednie zdjęcie na monitorze. Czyli zbliżasz się, widzisz „dziubek”, a chwilę później dziewczyna się czerwieni. Zespół zastanawia się nad dodaniem generatorów zapachu oraz głośniczków.

- _ Wydaje nam się, że moglibyśmy przekonać gwiazdy popu, żeby naprawdę pozowały to tego. Moglibyśmy sprzedawać to jako aplikację lub cyfrową wizytówkę. Myślę, że ludzie byliby bardzo zainteresowani twarzą, która całuje ich kiedy przechodzą obok _ –. powiedział przedstawiciel pomysłodawców.

Pierwszym ich celem będzie opracowanie odpowiedniej aplikacji na iPada. Wyobrażacie sobie, o ile wzrośnie odsetek ludzi całujących swoje urządzenia…

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (14)
Zobacz także