Philips bliżej klienta - powstają punkty obsługi

Philips bliżej klienta - powstają punkty obsługi
20.04.2009 16:30
Philips bliżej klienta - powstają punkty obsługi
Źródło zdjęć: © Philips

W trosce o wygodę użytkowników, firma Philips zdecydowała się otworzyć sześć flagowych punktów obsługi klienta w największych polskich miastach. Pierwszy z nich został oddany do dyspozycji klientów 25 lutego w Krakowie. Już 23 kwietnia otwieramy kolejny punkt, tym razem we Wrocławiu.

Kolejne powstaną w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Łodzi. W każdym z nich będzie można dokonywać zgłoszeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zapoznać się z wybranymi produktami firmy Philips, a także nabyć akcesoria elektroniczne np. piloty uniwersalne, kable, baterie, czy ładowarki.

Firma kładzie szczególny nacisk nie tylko na jakość samych produktów, ale także na najwyższy poziom obsługi posprzedażnej. Zgodnie z tą filozofią, uruchomiony zostanie program Home Service obejmujący telewizory LCD Philips. W ramach tego programu, klienci mogą zadzwonić do konsultanta, który postara się rozwiązać ewentualny problem. Jeżeli to nie wystarczy, klient może wezwać do swojego domu technika, który dokona diagnozy urządzenia, naprawi je na miejscu lub dokona naprawy w certyfikowanym serwisie. Takie rozwiązanie jest dla użytkowników niezwykle wygodne. Wizytę serwisanta można umawiać w najwygodniejszym dla siebie terminie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)