Panasonic wprowadza na europejski rynek żarówkę LED "Nostalgic Clear"

Panasonic wprowadza na europejski rynek żarówkę LED "Nostalgic Clear"
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

05.09.2012 16:02

Obraz
© (fot. Materiały prasowe)

Firma Panasonic wprowadziła na rynek nową żarówkę LED "Nostalgic Clear". Producent zapewnia, że świeci ona tak samo jasno jak tradycyjna żarówka o mocy 40 W dzięki technologiom rozpraszania światła i odprowadzania ciepła firmy Panasonic. Zużywać ma ona jednak o 84 procent mniej energii, a jej trwałość ma sięgać około 40 000 godzin, czyli nawet 40 razy więcej niż w przypadku tradycyjnej, przejrzystej żarówki.

Nowa żarówka LED firmy Panasonic powstała na bazie swojego 20-watowego odpowiednika. Wprowadzenie na rynek nowej żarówki LED jest wynikiem wejścia firmy Panasonic na europejski rynek oświetleniowy.

Firma Panasonic do końca roku finansowego 2015 (kończącego się 31 marca 2016 r.) zamierza ona osiągnąć na europejskim rynku oświetlenia LED przychody o wartości 15 mld jenów, co stanowi wzrost o 500 procent w porównaniu z rokiem finansowym 2010 (zakończonym 31 marca 2011 r.). Dodatkowo firma zamierza do końca roku finansowego 2015 zwiększyć sprzedaż także w globalnej jednostce zajmującej się oświetleniem LED (włączając w to sprzęt oświetleniowy) do 200 mld jenów. Kwota ta jest równa dziesięcioprocentowemu udziałowi w światowym rynku.

gadżetypanasonicżarówka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)