Dostępny w sieciach AT&T i Sprint, smartfon Palm Centro sprzedał się do tej pory w 1 mln sztuk i jego popularność stale rośnie.
Jak twierdzą przedstawiciele firmy Palm, kluczem do sukcesu okazała się kampania reklamowa ukierunkowana na osoby dla których jest to pierwszy kontakt ze smartfonami. _ Najchętniej telefon wybierają ludzie młodzi i kobiety _ - powiedział jeden z pracowników sieci Sprint, do której oferty w pierwszej kolejności trafił telefon.
Oficjalny start sprzedaży nastąpił 14 października 2007 roku, czyli urządzenie sprzedaje się w ilości około 200 tys. sztuk miesięcznie. Co warto dodać, sprzedaż ta stale rośnie.
Niewielki telefon zaopatrzono w baterię o pojemności 1150 mAh, gniazdo kart microSD (do 4GB), aparat 1,3Mpix, dotykowy ekran 320 x 320 pikseli, Bluetooth i w zależności od sieci wsparcie dla GPRS/EDGE lub transmisji via CDMA. Urządzenie pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Palm OS® 5.4.9.