Nowy wygląd Gmaila. Google wprowadziło duże zmiany

Nowy wygląd Gmaila. Google wprowadziło duże zmiany

Nowy wygląd Gmaila. Google wprowadziło duże zmiany
Źródło zdjęć: © google
Adam Bednarek
25.04.2018 13:13

Część użytkowników już dziś może cieszyć się nowościami w Gmailu. Reszta musi poczekać, aż Google wprowadzi je również u nich. Ale teraz można zobaczyć, czego się spodziewać.

Na swojej stronie Google pokazało, jak wygląda nowy Gmail. Jedną z najciekawszych nowości jest możliwość "uśpienia" wiadomości. O co chodzi? Wyobraźcie sobie, że dostajecie wiadomość o wydarzeniu, ale jesteście w pracy i nie macie czasu, żeby się nią zainteresować. Wystarczy ustawić termin, kiedy ma pojawić się ponownie. Nowy Gmail będzie też sugerował, żeby odpowiedzieć na maila, którego otrzymaliśmy np. dwa dni temu.

"Ma być szybciej" - na tym chyba najbardziej zależało Google'owi. Właśnie dlatego Gmail od razu wyświetli np. podgląd przesłanych nam zdjęć, a także pozwoli skorzystać z gotowej, szybkiej odpowiedzi. Nie trzeba wpisywać tekstu, wystarczy kliknąć w odpowiedni komunikat, by udzielić odpowiedzi.

Obraz
© google

Wprowadzono też nowość, o której już pisaliśmy - tryb poufny. Gmail podczas wysyłania wiadomości pozwala ustawić, czy ma zostać skasowana, a jeśli tak, to kiedy. Możliwe będą nawet bardzo odległe terminy. Wysyłający może też poprosić o potwierdzenie tożsamości osoby, która ma odebrać wiadomość. Jak? Na telefon właściciela konta przyjdzie kod SMS, który adresat będzie musiał wpisać. W sytuacji, gdy ktoś przejmie skrzynkę takiej osoby, raczej i tak nie odczyta wiadomości, o ile nie wejdzie w posiadanie również telefonu. Dodatkowo mail jest zabezpieczony przed podaniem go dalej, a nawet przed zrobieniem zrzutu ekranu.

Na razie nie u wszystkich działa nowy Gmail. Trzeba czekać, aż Google wdroży go u wszystkich użytkowników. Niektórzy będą mogli sami przełączyć się na nową wersję - klikając w koło zębate, wybrani ujrzą opcję włączenia zmodyfikowanego Gmaila.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)