Nowe usługi w Tlenofonie
Od dziś telefonia internetowa Tlenofon uruchamia nową funkcjonalność -
wysyłanie faksów przez internet. Niedawno też wprowadzono możliwość przenoszenia numeru Telekomunikacji Polskiej do Tlenofonu, a dla klientów biznesowych uruchomiona została usługa infolinii 0 801.
02.07.2009 | aktual.: 03.07.2009 10:56
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od dziś telefonia internetowa Tlenofon uruchamia nową funkcjonalność - wysyłanie faksów przez internet. Niedawno też wprowadzono możliwość przenoszenia numeru Telekomunikacji Polskiej do Tlenofonu, a dla klientów biznesowych uruchomiona została usługa infolinii 0 801.
Wysyłanie faksów przez internet działa podobnie jak ich odbieranie. Dokumenty dołączane w formie pliku pdf są przetwarzane na serwerze i odsyłane na podany numer stacjonarny. Koszt wysłania takiego faksu naliczany jest tak samo, jak połączenie telefoniczne z Tlenofonu. Natomiast utrzymanie numeru faksowego to 36,6. zł za okres 6 miesięcy.
"_ Zaletą wirtualnego faksu jest przede wszystkim niższa cena wysyłki w porównaniu do kosztów w TP SA i to nie tylko w kraju" _ - chwalą swój produkt przedstawiciele Tlenofonu.
W połowie czerwca Tlenofon umożliwił użytkownikom przenoszenie numerów z Telekomunikacji Polskiej (TP) w całym kraju, w dowolnej strefie numeracyjnej. Było to wcześniej możliwe tylko w kilkunastu strefach. Kolejną wprowadzoną w czerwcu opcją, tym razem kierowaną do klientów biznesowych, jest możliwość kupienia numeru rozpoczynającego się na 0 80. i założenia pod nim infolini. Dla zainteresowanych dostępne są numery srebrne w cenie 100 zł (netto) miesięcznie lub zwykłe za 20 zł (netto) miesięcznie.
- "Oczywiście nie musi to być infolinia. Zastosowanie może być dowolne."
Wprowadzamy taką usługę gdyż, numery 0801 były jednym z ostatnich bastionów telefonii stacjonarnej_ - mówi dla InternetStandard.pl *Jacek Świderski * - członek zarządu o2.pl odpowiedzialny za usługę Tlenofon. -" _Skupiamy się na integracji naszych usług z centralami telefonicznymi w firmach"