Nowe promocje UPC

Nowe promocje UPC
06.09.2007 15:19
Nowe promocje UPC

Wygląda na to, że w Polsce zacznie pomału królować nowy typ promocji z darmowym dostępem do Internetu. Promocja Atrakcyjne Mix-Pakiety w UPC oficjalnie obowiązuje już od 5. września, a w jej ramach jedna z usług przy zakupie trzech jest za darmo, a przy zakupie dwóch - tańsza jest za połowę ceny.

Założenia promocji brzmią:
• przy zakupie dwóch usług tańsza usługa oferowana jest za pół ceny przez cały okres zobowiązania,
• przy zakupie trzech usług najtańsza usługa w paczce oferowana jest za darmo przez cały okres zobowiązania.

Warunek promocji jest tylko jeden - po przystąpieniu do promocji klient (nowy lub dotychczasowy) musi się stać abonentem podwójnej lub potrójnej paczki. Na wszystkie kupowane czy dokupowane usługi, klient dostaje pierwszy pełny okres rozliczeniowy za darmo.

Klient w ramach promocji podpisuje na wszystkie usługi z paczki umowę na czas nieokreślony ze zobowiązaniem na 16 okresów rozliczeniowych następujących po przystąpieniu do promocji:
• po zakończeniu okresu zobowiązania wynikającego z promocji klient przechodzi na stawki cennikowe,
• klientom, którzy po przystąpieniu do promocji staną się abonentami _ Pakietu Pełnego _ i _ Taryfy Swobodnej _ lub _ Superprostej _ i jednocześnie nie sa zainteresowani usługami internetowymi chello, zapewnia się dostęp do Internetu o prędkości 128 kb/s i limitem transferu 1 GB przez cały okres trwania zobowiązania wynikającego z promocji na paczki.

Klientom, którzy w ramach promocji zamówią usługi internetowe lub/i _ Taryfę Przyjazną _, po zakończeniu pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego zostaną zaoferowane usługi o nowych parametrach:
• chello easy: pierwszy miesiąc 512/64 kb/s z limitem 10 GB; kolejne miesiące 2048/384 kb/s bez limitu,
• chello light: pierwszy miesiąc 2048/384kb/s; kolejne miesiące 4096/512kbps,
• chello classic: pierwszy miesiąc 5120/512 kb/s; kolejne miesiące 5120/1024 kb/s,
• chello ultra: pierwszy miesiąc 12288/1024 kb/s; kolejne miesiące 20480/2048 kb/s.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)