Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu
Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obs ługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.
_ - Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy _ - mówi Grzegorz Sandel, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta i Telekomunikacji, Cyfrowy Polsat.
Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale "VOD, PPV i Serwisy Online" - dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale "Usługi/Wykorzystanie limitów" klienci sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.
Zmiany mają docenić je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Otrzymają możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. "dekoder u babci" czy "internet córki". Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. Nowy ICOK to także zmieniony wygląd oraz większa czytelność obsługi.