Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu
01.04.2014 16:00, aktual.: 01.04.2014 16:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.
_ - Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy _ - mówi Grzegorz Sandel, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta i Telekomunikacji, Cyfrowy Polsat.
Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale "VOD, PPV i Serwisy Online" - dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale "Usługi/Wykorzystanie limitów" klienci sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.
Zmiany mają docenić je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Otrzymają możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. "dekoder u babci" czy "internet córki". Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. Nowy ICOK to także zmieniony wygląd oraz większa czytelność obsługi.