Nowa oferta od Red Bull MOBILE – czas zapiąć pasy
Red Bull MOBILE w wyjątkowym stylu powraca na polski rynek telekomunikacyjny. Tym razem wspólnie z siecią T-Mobile. Nowa oferta ma formę subskrypcyjną i stawia na brak ograniczeń, wygodę oraz świetne doświadczenia. Maksymalna elastyczność przy minimum zobowiązań – z taką naprawdę można odlecieć!
28.09.2023 17:57
"Jak zwykle niezwykle" - to hasło doskonale oddaje całą filozofię, jaka stoi za ofertą. Markę Red Bull MOBILE klienci mają teraz szansę odkryć na nowo, łącząc jej pasję i swobodę z najlepszą siecią od T-Mobile.
Start nowej oferty ogłoszono podczas wyjątkowego wydarzenia na terenie Aeroklubu Ziemi Piotrkowskiej. Był Red Bull MOBILE, były ciekawe atrakcje. Były też ekstremalne wrażenia, których dostarczył Łukasz Czepiela - pilot akrobatyczny, znany z jedynych w swoim rodzaju wyczynów, takich jak choćby pierwsze w historii lądowanie samolotem na szczycie drapacza chmur w Dubaju.
Red Bull MOBILE sieć napędzana przez T
Bez ograniczeń, szybko i wygodnie
Trudno sobie wyobrazić lepsze miejsce na pokaz nowej oferty Red Bull MOBILE, która stawia na technologię oraz najlepsze doświadczenia.
- Dostarczać zawsze świetną jakość, bezkonkurencyjne doświadczenia oraz pozytywnie zaskakiwać klientów – takie właśnie cele zawsze stawiamy sobie w T-Mobile. Dlatego bardzo mnie cieszy rozpoczęcie strategicznej współpracy z Red Bull MOBILE – partnerem, dzięki któremu jeszcze większa liczba osób będzie stanie doświadczyć doskonałości technologicznej naszej sieci i to w przemyślanej, dogodnej dla nich formule – mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Red Bull MOBILE to usługa subskrypcyjna, a to oznacza, że nie jesteśmy związani żadną długoterminową umową. Wręcz przeciwnie, możemy z niej zrezygnować w dowolnym momencie. Również płatności, po podpięciu karty, pobierane są automatycznie.
Dla kogo jest ta oferta? Dla tych, którzy stawiają na cyfrowe rozwiązania i cenią sobie elastyczność.
Co i za ile?
Za 40 zł miesięcznie otrzymamy nielimitowany internet 5G przez pierwsze 6 miesięcy. Po tym czasie możemy liczyć na paczkę 60 GB na miesiąc. Do tego oczywiście nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y. Ofertę możemy aktywować w zaledwie kilka minut – dzięki opcji eSIM. Wszystkich operacji i ustawień dokonujemy w aplikacji co daje maksimum niezależności i minimum wysiłku. Warto samemu się o tym przekonać, gdyż za pierwszy miesiąc subskrypcji Red Bull MOBILE zapłacimy jedynie 1 zł.
- Nielimitowany internet z zasięgiem T-Mobile i angażujące doświadczenia ze świata Red Bulla to połączenie, które z pewnością spodoba się niejednemu klientowi. A to dlatego, że postawiliśmy na kluczowe dla użytkowników aspekty: świetną jakość, maksymalną wygodę oraz najlepsze i niepowtarzalne doświadczenia podczas korzystania z oferty– tłumaczy Goran Markovic, członek zarządu i dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Co tydzień w aplikacji Red Bull MOBILE pojawiać będą się tzw. dropy z nagrodami ze świata Red Bulla. Do wygrania będą m.in. gadżety czy bilety na wydarzenia organizowane przez Red Bull,w tym – Red Bull SoundClash, wyjątkowy koncert, podczas którego na scenie Atlas Arena w Łodzi dwóch raperów (OKI vs. KUKON) stanie do muzycznego pojedynku, a słuchacze będą decydować, kto to "starcie" wygra. To wydarzenie odbędzie się już w październiku, a w przyszłości użytkownicy Red Bull MOBILE będą mogli liczyć na kolejne tego typu nagrody dostępne w aplikacji.
Więcej o ofercie Red Bull MOBILE można przeczytać na stronie: www.redbullmobile.pl