Netia chce poprawić obsługę klienta
Netia wystartowała z programem Klientomania, skierowanym do swoich pracowników, którego wynikiem ma być poprawa jakości obsługi klienta.
16.03.2010 | aktual.: 17.03.2010 09:57
_ Jesteśmy po pierwszych warsztatach "Klientomanii" - strategicznego, ogólnofirmowego projektu Netii, dzięki któremu staniemy się niekwestionowanym liderem w zakresie satysfakcji klientów _ - napisano na blogu firmowym Netii.
Celem _ Klientomanii _ jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji klientów rozwiązań na każdym etapie kontaktu z Netią (od sprzedaży, poprzez aktywację usług aż po bieżącą obsługę klienta).
_ W "Klientomanię" chcemy zaangażować wszystkich pracowników. Aby zachęcić ich do zostania Klientomaniakami, będziemy organizować konkursy i inne angażujące inicjatywy _ - napisano na blogu.