Netia chce poprawić obsługę klienta

Netia chce poprawić obsługę klienta
Źródło zdjęć: © netia

16.03.2010 22:16, aktual.: 17.03.2010 09:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Netia wystartowała z programem Klientomania, skierowanym do swoich pracowników, którego wynikiem ma być poprawa jakości obsługi klienta.

_ Jesteśmy po pierwszych warsztatach "Klientomanii" - strategicznego, ogólnofirmowego projektu Netii, dzięki któremu staniemy się niekwestionowanym liderem w zakresie satysfakcji klientów _ - napisano na blogu firmowym Netii.

Celem _ Klientomanii _ jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji klientów rozwiązań na każdym etapie kontaktu z Netią (od sprzedaży, poprzez aktywację usług aż po bieżącą obsługę klienta).

_ W "Klientomanię" chcemy zaangażować wszystkich pracowników. Aby zachęcić ich do zostania Klientomaniakami, będziemy organizować konkursy i inne angażujące inicjatywy _ - napisano na blogu.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (11)
Zobacz także