Netia: Business Office dla klientów korporacyjnych
Netia wprowadziła na rynek Business Office - rozwiązanie telekomunikacyjne dla firm średniej wielkości.
Business Office to pakiet, w skład którego wchodzą usługi głosowe z darmowymi połączeniami stacjonarnymi wraz z pełną funkcjonalnością centrali PABX, szerokopasmowy, gwarantowany dostęp do Internetu (asymetryczny lub symetryczny), a także usługi dodatkowe podnoszące efektywność pracy i bezpieczeństwo danych w firmie.
Platforma NGN oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań ułatwiających zarządzanie kontem użytkownika poprzez panel administratora dostępny przez www. Dzięki dodatkowej usłudze OnePhone, pracownik - bez względu na miejsce, w którym przebywa - może być zawsze dostępny pod jednym numerem telefonu i to niezależnie od tego, czy połączenie kierowane jest na numer stacjonarny czy komórkowy.
Rozwiązanie Netii posiada również funkcje wspomagające pracę w grupach, między innymi: praca grupowa (jeden numer wspólny dla grupy użytkowników z dowolnymi scenariuszami wywołań - funkcjonalność pozwalająca sprawnie obsługiwać połączenia przychodzące), przejmowanie połączeń od użytkowników w zdefiniowanej grupie, interaktywne kierowanie połączeń przychodzących (IVR), możliwość pracy w trybie agentów Call Center (mogą być zlokalizowani w Firmie lub poza nią).
Funkcje wirtualnej centrali abonenckiej PABX w ofercie Business Office to między innymi: natychmiastowe i warunkowe przeniesienie wywołania, blokada prezentacji numeru na żądanie, prezentacja nazwy osoby dzwoniącej, funkcje "nie przeszkadzać", poczta głosowa, skrócone wybieranie.
Pakiet Business Office przeznaczony jest dla firm jedno- i wielooddziałowych. W ramach oferty dostępny jest pakiet podstawowy dla 10 użytkowników (w standardzie 10 telefonów IP Polycom 335 HD Voice) z różnymi opcjami dostępu do Internetu oraz usługami dodatkowymi w cenie od 900 zł netto.
Pakiet można rozszerzać o dodatkowych użytkowników i wiele dodatkowych funkcjonalności, w tym fax serwer, telekonferencje, wirtualny dysk umożliwiający backup danych i inne.