"Netbook" nie może być słowem kluczowym w Google AdWords

"Netbook" nie może być słowem kluczowym w Google AdWords

"Netbook" nie może być słowem kluczowym w Google AdWords
10.02.2009 16:14

Firma Google umieściła termin "netbook" na czarnej liście słów blokowanych w systemie reklamowym AdWords. Jeśli ktoś chciałby przyporządkować swojej reklamie hasło "netbook", zobaczy komunikat informujący, że pojęcie to jest chronione jako znak towarowy.

Obraz
© dot (fot. Packard Bell)

Przyczyną takiej sytuacji mogą być roszczenia firmy Psion, która pod koniec 200. roku zagwarantowała sobie prawa do znaku towarowego "netbook" (używanego w rynkowym segmencie laptop computer) w USA, Europie, Kanadzie, Singapurze i Hongkongu. W 1999 roku Psion zaczął sprzedawać elektroniczny organizator z systemem operacyjnym EPOC. Urządzenie nosiło właśnie nazwę netBook, ale od dawna nie ma go już na sklepowych półkach.

wydanie internetowe www.heise-online.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (31)