Nespresso Zenius - ekspres, który sam zadzwoni do serwisu

Nespresso Zenius - ekspres, który sam zadzwoni do serwisu
10.05.2013 13:26
Nespresso Zenius - ekspres, który sam zadzwoni do serwisu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Zenius to ekspres do kawy marki Nespresso, przeznaczony głównie do biurowych kuchni. Jego cechą charakterystyczną jest to, że sam komunikuje się ze wsparciem technicznym.

Zenius łączy się ze swoją "bazą" przy pomocy sieci komórkowych, tak więc wymagane jest wcześniejsze zainstalowanie w nim karty SIM. I oczywiście także regularne opłacanie abonamentu. Jakie korzyści otrzymamy w zamian? Zenius sam połączy się z Centrum Stosunków z Klientami jak tylko potrzebować będzie naprawy, przeglądu, lub po prostu zaczną kończyć się dostarczone przez producenta kapsułki. Dotychczas takimi sprawami zajmowała się administracja danego biura, tak więc pewnie ludzie z tego działu byliby najbardziej zadowoleni z zakupu Nespresso Zenius.

Oprócz tego Zenius jest całkiem standardowym i solidnym sprzętem kuchennym. Jego moc to 156. W, a wytwarzane w nim ciśnienie wynosi 19 barów. Zastosowany w urządzeniu pojemnik na wodę ma pojemność 2.3 litra. Sprawia to wszystko, że kawa zaparzana będzie szybko, a do tego w łatwy sposób - panel sterowania jest uproszczony i pozwala przygotować ulubiony napój za naciśnięciem jednego przycisku.

Nespresso Zenius kosztuje około 200. złotych. Musimy jednak pamiętać, że obecnie u nas nie funkcjonuje żadne centrum obsługi, z którym ekspres mógłby się komunikować, tak wiec używając tego urządzenia w Polsce stracimy jego najbardziej charakterystyczną cechę.

PS, WP.PL

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)