Na ryby z CenterNetem

Na ryby z CenterNetem
Źródło zdjęć: © JupiterImages

04.02.2009 14:54, aktual.: 04.02.2009 16:09

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na kilka miesięcy przed startem komercyjnej oferty telekomunikacyjnej dla wędkarzy, wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl akcja promocyjna "Daj się złowić".

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim _ Rybobranie.pl _ akcja promocyjna _ Daj się złowić _. Pretekstem do akcji były odbywające się na warszawskim Torwarze targi _ Na Ryby _, w których wzięło udział ponad 6000 wędkarzy i sympatyków wędkarstwa.

Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego, wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej _ Daj się złowić _ udało się uzyskać szereg istotnych informacji na temat preferencji oraz potrzeb telekomunikacyjnych wędkarzy.

_ Wędkarze to bardzo spójna i duża grupa odbiorców. Grupa ta jest bardzo specyficzna w wymiarze potrzeb telekomunikacyjnych. Zanim zaproponujemy im nasze usługi postanowiliśmy z nimi porozmawiać, dowiedzieć się czego naprawdę potrzebują i zaprosić do wspólnego przygotowania użytecznej oferty _ - mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet.

Dodatkowym celem akcji _ Daj się złowić _ było wyłonienie bazy 100 osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej. W ramach akcji przygotowano szereg materiałów promocyjnych i specjalne konkursy, w których co godzinę można było wygrać nagrody rzeczowe w postaci zestawów spławików, kurtek wędkarskich, etc.

_ Udało nam się porozmawiać osobiście z ponad 2000 wędkarzami oraz zebrać ankiety z interesującymi nas informacjami _ - mówi Marcin Kasierski odpowiedzialny za projekt w CenterNet.

_ Ciekawostką targów było "Mobilne Łowisko", w którym za pomocą Bluetooth w telefonie, można było pobrać darmową aplikację odstraszającą komary _ - dodaje Katarzyna Nowicka, brand manager CenterNet.

_ Dzięki tej promocji pokazaliśmy, że nowa telefonia będzie tym czego potrzebują wędkarze. Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Stworzenie telefonii dla wędkarzy będzie kolejnym krokiem wprowadzającym nowe technologie do tego hobby _ - mówi Artur Chyła, prezes portalu _ Rybobranie.pl _.

Centernet i _ Rybobranie.pl _ nie ujawniły jeszcze nazwy marki nowej telefonii.

W październiku 2008 roku CenterNet zawarł porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim _ Rybobranie.pl _ w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.

Polski Portal Wędkarski _ Rybobranie.pl _ to wspólne przedsięwzięcie Polskiego Związku Wędkarskiego i firmy DirNet. _ Rybobranie.pl _ łączy Polski Związek Wędkarski i jego wiedzę merytoryczną z zakresu wędkarstwa oraz DirNet'u w prowadzeniu internetowych projektów inwestycyjnych. _ Rybobranie.pl _ gromadzi i aktywizuje społeczność około 600 tys. wędkarzy zrzeszonych przy Polskim Związku Wędkarskim.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także