Na ryby z CenterNetem

Na ryby z CenterNetem

Na ryby z CenterNetem
Źródło zdjęć: © JupiterImages
04.02.2009 14:54, aktualizacja: 04.02.2009 16:09

Na kilka miesięcy przed startem komercyjnej oferty telekomunikacyjnej dla wędkarzy, wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim Rybobranie.pl akcja promocyjna "Daj się złowić".

Na kilka miesięcy przed startem oferty komercyjnej wystartowała przygotowana przez CenterNet, we współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim _ Rybobranie.pl _ akcja promocyjna _ Daj się złowić _. Pretekstem do akcji były odbywające się na warszawskim Torwarze targi _ Na Ryby _, w których wzięło udział ponad 6000 wędkarzy i sympatyków wędkarstwa.

Celem organizatorów akcji jest rozpoczęcie budowy projektu telekomunikacyjnego, wspólnie z jego przyszłymi odbiorcami. Dzięki akcji promocyjnej _ Daj się złowić _ udało się uzyskać szereg istotnych informacji na temat preferencji oraz potrzeb telekomunikacyjnych wędkarzy.

_ Wędkarze to bardzo spójna i duża grupa odbiorców. Grupa ta jest bardzo specyficzna w wymiarze potrzeb telekomunikacyjnych. Zanim zaproponujemy im nasze usługi postanowiliśmy z nimi porozmawiać, dowiedzieć się czego naprawdę potrzebują i zaprosić do wspólnego przygotowania użytecznej oferty _ - mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet.

Dodatkowym celem akcji _ Daj się złowić _ było wyłonienie bazy 100 osób, które staną się ambasadorami nowej telefonii komórkowej. W ramach akcji przygotowano szereg materiałów promocyjnych i specjalne konkursy, w których co godzinę można było wygrać nagrody rzeczowe w postaci zestawów spławików, kurtek wędkarskich, etc.

_ Udało nam się porozmawiać osobiście z ponad 2000 wędkarzami oraz zebrać ankiety z interesującymi nas informacjami _ - mówi Marcin Kasierski odpowiedzialny za projekt w CenterNet.

_ Ciekawostką targów było "Mobilne Łowisko", w którym za pomocą Bluetooth w telefonie, można było pobrać darmową aplikację odstraszającą komary _ - dodaje Katarzyna Nowicka, brand manager CenterNet.

_ Dzięki tej promocji pokazaliśmy, że nowa telefonia będzie tym czego potrzebują wędkarze. Zainteresowanie projektem przerosło nasze oczekiwania. Stworzenie telefonii dla wędkarzy będzie kolejnym krokiem wprowadzającym nowe technologie do tego hobby _ - mówi Artur Chyła, prezes portalu _ Rybobranie.pl _.

Centernet i _ Rybobranie.pl _ nie ujawniły jeszcze nazwy marki nowej telefonii.

W październiku 2008 roku CenterNet zawarł porozumienie o współpracy z Polskim Portalem Wędkarskim _ Rybobranie.pl _ w zakresie tworzenia oraz sprzedaży produktów i usług telefonii komórkowej wraz z usługami dodanymi, istotnymi dla grupy docelowej.

Polski Portal Wędkarski _ Rybobranie.pl _ to wspólne przedsięwzięcie Polskiego Związku Wędkarskiego i firmy DirNet. _ Rybobranie.pl _ łączy Polski Związek Wędkarski i jego wiedzę merytoryczną z zakresu wędkarstwa oraz DirNet'u w prowadzeniu internetowych projektów inwestycyjnych. _ Rybobranie.pl _ gromadzi i aktywizuje społeczność około 600 tys. wędkarzy zrzeszonych przy Polskim Związku Wędkarskim.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)