Mio przejmuje rynek GPS w Europie

Mio przejmuje rynek GPS w Europie
Źródło zdjęć: © Mio

25.08.2008 14:26, aktual.: 25.08.2008 15:01

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Najnowsze dane z raportu Canalys wskazują, że Mio Technology
zajęło najwyższą pozycję na rynku urządzeń GPS w Europie Środkowo –
Wschodniej

Najnowsze dane z raportu Canalys wskazują, że Mio Technology zajęło najwyższą pozycję na rynku urządzeń GPS w Europie Środkowo – Wschodniej. Drugi kwartał 2008 r. producent zakończył z rekordowym, ponad 35 proc. udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej.

Mio Technology utrzymuje również wiodącą pozycję w tym regionie na rynku urządzeń PDA (Personal Digital Assistant) z ponad 82 proc. udziałem w rynku. Raport Canalys potwierdza również, że Mio jest numerem jeden na rynku urządzeń do nawigacji GPS w Polsce. Drugi kwartał 2008 r. Mio zakończyło z prawie 40 proc. udziałem w rynku. Z kolei udział tajwańskiego producenta w rynku PDA w Polsce szacuje się obecnie na 95 proc. W kwestii sprzedaży urządzeń PND (Personal Navigation Assistant) marki Mio w Polsce, w porównaniu z pierwszym kwartałem 2008 r. sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie. Obecnie udział Mio Technology w polskim rynku urządzeń PND wynosi ponad 35 proc.

„_ Firma Mio jest stosunkowo młoda – istnieje dopiero od 2002r. – ponad 35 proc. udział w tak konkurencyjnym rynku naszego regionu, oraz 40% udział w rynku polskim, to doskonały wynik, który świadczy o sile naszej marki. Wyniki, jakie osiągamy umożliwiają nam zwiększanie nakładów finansowych na podnoszenie jakości naszych usług, takich jak darmowe aktualizacje map czy nowoczesny call center. _” – mówi Anna Janas, Senior Brand Manager w Europie Środkowo - Wschodniej, Mio Technology.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)