Porozmawiaj z Media Expert... przez Asystenta Google!

Media Expert uruchomił nowy kanał komunikacji z klientami. Od dziś możemy sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje czy uzyskać kontakt z infolinią. Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe.

Asystent Google otrzymał nową integrację
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia dziś możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych.

OK. Google, porozmawiaj z Media Expert!

Zaczynamy od komendy „OKEY Google”, by uruchomić aplikację, a następnie wydajemy polecenie „Porozmawiaj z Media Expert”. Usługa automatycznie przenosi użytkownika do kanału sieci. Od tego momentu, możemy wydając polecenia głosowe, sprawdzić status zamówienia i obejrzeć aktualne promocje. Wybór odpowiednich słów ułatwiają podpowiedzi, wyświetlane na urządzeniu mobilnym. Są wśród nich komendy: „sprawdź status zamówienia”, „pokaż ofertę” czy „numer Infolinii”.

„Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Przypomnijmy, że Asystent Google dostępny jest w Polsce dopiero od stycznia 2019 roku. Na dzień dzisiejszy aplikacja pomaga między innymi wypełniać codzienne obowiązki, sprawdzić prognozę pogody lub repertuar w kinie. Rozwiązanie zostało przyjęte przez ekspertów bardzo pozytywnie i ocenione, jako jeden z najciekawszych trendów technologicznych najbliższych lat. Sieć Media Expert wykorzystała tę prognozę zagospodarowując ją w swoich kanałach sprzedażowych oraz wyznaczając nowy kierunek w obszarze e-commerce.

Artykuł sponsorowany
Źródło artykułu: Artykuł sponsorowany

Wybrane dla Ciebie

Jest między galaktykami. To przełom w badaniach kosmicznych
Jest między galaktykami. To przełom w badaniach kosmicznych
Eksperci radzą. Jak mądrze dokarmiać dzikie ptaki?
Eksperci radzą. Jak mądrze dokarmiać dzikie ptaki?
Niemcy ostrzegają. Rosyjskie satelity niebezpiecznie blisko zachodnich
Niemcy ostrzegają. Rosyjskie satelity niebezpiecznie blisko zachodnich
Człowiek, który zobaczył koniec świata. Nie uwierzył radzieckim satelitom
Człowiek, który zobaczył koniec świata. Nie uwierzył radzieckim satelitom
USA przyspieszają produkcję rakiet. Część powstanie w Europie
USA przyspieszają produkcję rakiet. Część powstanie w Europie
Microsoft zdecydował. Wyłączy usługi dla izraelskiego resortu obrony
Microsoft zdecydował. Wyłączy usługi dla izraelskiego resortu obrony
Wstrząsy na Santorini. AI pomogło rozwiązać zagadkę magmy i wulkanu
Wstrząsy na Santorini. AI pomogło rozwiązać zagadkę magmy i wulkanu
Chiński myśliwiec nowej generacji. Do sieci trafiły jego zdjęcia
Chiński myśliwiec nowej generacji. Do sieci trafiły jego zdjęcia
Polska masowo kupuje tę broń. Wydaje pięć razy więcej niż USA
Polska masowo kupuje tę broń. Wydaje pięć razy więcej niż USA
Kombucza w kosmosie. Nasiona na pokładzie polskiej rakiety Perun
Kombucza w kosmosie. Nasiona na pokładzie polskiej rakiety Perun
Pocisk, który przeraża Rosję. Zbudowali go z części ze złomowisk
Pocisk, który przeraża Rosję. Zbudowali go z części ze złomowisk
Ekosystemy w głębinach Bałtyku. Życie rozkwita na wojennych głowicach
Ekosystemy w głębinach Bałtyku. Życie rozkwita na wojennych głowicach