MasterCard wprowadza MasterPass

MasterCard wprowadza MasterPass

MasterCard wprowadza MasterPass
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
26.02.2013 10:30

MasterPass to udoskonalona metoda płatności, dzięki której zakupy w sklepach tradycyjnych i w internecie staną się łatwiejsze.

MasterPass to usługa elektroniczna, dzięki której klienci korzystający z dowolnej karty płatniczej lub aktywowanego urządzenia łatwiej mogą dokonywać zakupów w internecie, sklepie lub w innym miejscu - teraz wymaga to tylko kliknięcia, stuknięcia lub dotknięcia.

Nowa usługa jest efektem ewolucji usług PayPass Wallet wprowadzonych wiosną 2012 roku i testowanych przez wybranych sprzedawców oraz wydawców. W pierwszej kolejności z usługi będą mogli korzystać klienci w Australii i Kanadzie (pod koniec marca), a w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii odpowiednio wiosną i latem. Ponadto w 2013 roku dostępność MasterPass zostanie rozszerzona na inne rynki na całym świecie, m.in. Belgię, Brazylię, Chiny, Francję, Hiszpanię, Holandię, Singapur, Szwecję i Włochy.

Pakiet usług MasterPass obejmuje:

- Usługi kasowe MasterPass - zapewniają sprzedawcom jednolitą metodę akceptacji płatności elektronicznej niezależnie od lokalizacji klienta. W przypadku zakupów w sklepie MasterPass będzie obsługiwać technologię NFC, kody QR, tagi i urządzenia mobilne używane w punktach sprzedaży. Podczas zakupów internetowych MasterPass ułatwi klientom realizację płatności, eliminując konieczność wprowadzania szczegółowych informacji o wysyłce i karcie podczas każdej transakcji.
- Portfele połączone z usługą MasterPass - umożliwiają bankom, sprzedawcom i partnerom oferowanie własnych portfeli. Klienci mogą bezpiecznie przechowywać informacje o swojej karcie kredytowej, książki adresowe oraz inne dane, które są obsługiwane przez godną zaufania instytucję. Portfel jest otwarty, co oznacza, że poza kartami MasterCard klienci mogą używać kart kredytowych, debetowych i kart prepaid innych organizacji.
- Dodatkowe usługi MasterPass - wzbogacają proces zakupów przed dokonaniem płatności, w jej trakcie i po dokonaniu płatności. Obejmują one udostępnianie dodatkowych informacji, takich jak saldo konta, komunikaty w czasie rzeczywistym czy programy lojalnościowe.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)