Marka ECG wchodzi na polski rynek
Asbis, dystrybutor sprzętu i komponentów komputerowych oraz elektroniki użytkowej, rozbudowuje portfolio produktów z segmentu AGD i RTV wprowadzając na polski rynek markę ECG.
26.03.2013 15:32
Marka ECG powstała w 199. roku. Sprzedaż prowadzona jest m.in. w Austrii, Czechach, Chorwacji, Macedonii, na Węgrzech, Słowacji i Słowenii. Portfolio produktów RTV i AGD oferowane jest w 3 segmentach cenowych: entry-level, basic oraz premium. Produkty ECG posiadają wszystkie certyfikaty i licencje wymagane przy wprowadzaniu wyrobów na rynek europejski. Wśród debiutujących produktów dostępne będą:
Wielofunkcyjny grill elektryczny ECG SG 160
Główne cechy:
• 4 litrowa miska ze stali nierdzewnej
• 6 prędkości
• tryb pulsacyjny
• końcówki do mieszania ciasta, zagniatania ciasta, ubijania śmietany, piany z białek, majonezu
• bezpieczny włącznik (urządzenie nie włączy się po zaniku prądu)
• antypoślizgowe nóżki
• moc 450 W
Cena: 429,00 PLN
Źródło: informacja prasowa, PS, WP.PL