Logitech zmienia się w Logi
Firma Logitech ogłosiła największy w historii marki rebranding. Od teraz, zamiast dobrze znanej od lat nazwy i logotypu na opakowaniach zobaczycie napis Logi.
10.07.2015 | aktual.: 10.07.2015 15:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od 201. roku Logitech pracował nad „wymyśleniem firmy od nowa”, zmieniając się kulturowo oraz poprzez swoje innowacyjne produkty. Najnowsze urządzenia firmy są ekspresją tych zmian, skutkujących nową tożsamością marki. W nadchodzącym roku użytkownicy powinni spodziewać się śmiałych kolorów i prostych wzorów.
„Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo, aby zapewnić każdemu użytkownikowi niesamowite doświadczenia”. – powiedziała Izabela Sulima, Regional Marketing Manager CEE. „Zbudowaliśmy zespół światowej klasy projektantów, na czele którego stoi główny projektant Alastair Curtis. Design stanie się podstawą we wszystkim, co robimy. Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka” – dodała Izabela Sulima.
W ramach nadchodzących zmian konsumenci niedługo zobaczą nazwę Logi na wybranych produktach w już istniejących kategoriach. Ponadto Logitech szykuje zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.