Listonosze sprzedają ubezpieczenia przez smartfony
Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia on-line u listonoszy.
03.01.2014 14:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nowe narzędzie umożliwi listonoszom sprzedaż ubezpieczeń poza placówką pocztową. Proces zawarcia umowy ubezpieczenia przez aplikację oparty jest na integracji z systemem TUW Pocztowe, co pozwala na szybkie wyliczenie składki oraz zawarcie umowy ubezpieczenia.
- _ Za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją można sprawdzić wysokość składki każdego klienta i z tymi, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia zawrzeć polisę "od ręki" podczas tej samej wizyty w ciągu zaledwie 2 minut _ - mówi Iwona Wróbel, dyrektor zarządzający pionem usług finansowych Poczty Polskiej.
Obecnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC przez smartfony jest realizowana pilotażowo przez 10. listonoszy na terenie całego kraju, w najbliższej przyszłości ten system dystrybucji zostanie rozszerzony na kilka tysięcy listonoszy Poczty Polskiej.