Laury dla Lexmarka

Laury dla Lexmarka

Laury dla Lexmarka
01.08.2008 10:48, aktualizacja: 01.08.2008 11:11

W tegorocznej edycji konkursu Laur Klienta 2008, wyłaniającego
najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku, Lexmark -
podobnie jak w ubiegłym roku -  został uhonorowany złotym i
srebrnym Laurem Klienta

Pierwsze miejsce zostało przyznane firmie Lexmark w kategorii „urządzenia wielofunkcyjne”, drugie w kategorii „drukarki”.
Konkurs zorganizowała Grupa Media Partner – wydawca m.in. „Rzeczy o Biznesie” oraz „Przeglądu Gospodarczego” w Gazecie Prawnej. Zwycięzca został wyłoniony na podstawie ogólnopolskich ankiet, identyfikujących opinie społeczeństwa, znajomości marki lub nastawienie do niej. Badania trwały pół roku i prowadzone były metodą mieszaną bezpośrednio i telefonicznie oraz metodą powtarzalności, raz w miesiącu w największych miastach w Polsce. Ankietowani wskazywali firmy i produkty najczęściej przez nich wybierane, pozytywnie oceniane i rekomendowane innym osobom.

„_ Chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim tym, którzy wybrali firmę Lexmark. Obydwa wyróżnienia tym bardziej nas cieszą, że wyrażają zaufanie naszych klientów i jakości marki Lexmark _” powiedziała Magdalena Prendota Marketing & SMB Sales Manager w firmie Lexmark International Polska.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)