Konta sponsorowane na Twitterze
18.12.2013 13:30
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Twitter przymierza się do ukłonu w stronę potencjalnych reklamodawców. Wygląda na to, że liczni użytkownicy aplikacji mobilnych jednego z najsłynniejszych serwisów społecznościowych świata wkrótce uświadczą w swych strumieniach wiadomości obecność odnośników do tzw. kont sponsorowanych.
Choć wszyscy przywykliśmy już do różnych form odpłatnego promowania wpisów, to próby reklamowania kont jako całości jawią się –. przynajmniej w wypadku mobilnych aplikacji Twittera – jako całkowita nowość. Celem całego przedsięwzięcia jest oczywiście pozyskanie dodatkowych, zapewne niemałych środków od lepiej eksponowanych sponsorów serwisu (kto wie, być może to właśnie ich podpowiedzi skłoniły portal do takowego posunięcia).
Zmodyfikowane wersje aplikacji z odnośnikami do kont sponsorowanych są ciągle w fazie beta, ale możemy spodziewać się, że wkrótce trafią do powszechnego użytku. Cóż, pora chyba przyzwyczaić się do faktu, iż darmowe usługi po prostu muszą na siebie zarabiać.
Polecamy w serwisie Giznet.pl: Google kupiło Boston Dynamics