Koniec szkalowania w sieci
Powstała w ubiegłym tygodniu Klinika Reputacji będzie usuwała negatywnie wpływające na wizerunek przedsiębiorców wpisy z for i portali internetowych
12.07.2013 | aktual.: 15.07.2013 10:38
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Nie chcemy pomagać nieuczciwym firmom, takim, które na krytykę zasługują, tylko ratować reputację przedsiębiorców bezpodstawnie szkalowanych - powiedział gazecie Piotr Kłyk, prezes Kliniki Reputacji. Jego zdaniem, nie chodzi też o usuwanie wszystkich wpisów - merytoryczna i rzeczowa krytyka jest jak najbardziej dozwolona.
Klinika Reputacji w imieniu swojego klienta będzie zwracać się do administratora portalu, na którym niepożądane treści zostały umieszczone i prosić o ich usunięcie. Jeśli to nie pomoże, konieczna będzie droga sądowa.