Klienci zwracają Galaxy Tab
Według raportu ITG Investment Research aż 16% amerykańskich klientów, którzy zakupili tablet Samsung Galaxy, zwróciło go z powrotem sprzedawcy. Dla porównania - jedynie 2% iPadów wraca na sklepową półkę
03.02.2011 | aktual.: 04.02.2011 12:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Liczba zwracanych Galaxy Tabów rośnie. Jeszcze w grudniu stanowiły 13. sprzedaży, do 15. stycznia - już 16%.
Klienci narzekają szczególnie na to, że system operacyjny Android Froyo nie został odpowiednio zoptymalizowany pod kątem pracy na dużym ekranie.
Niedawno Samsung poinformował o wyprodukowaniu i dostarczeniu ponad 2 mln. sztuk urządzeń.
Być może pojawienie się systemu Android Honeycomb, którego interfejs będzie specjalnie dopasowany do tabletów, zwiększy satysfakcję klientów. Nie wiadomo jednak, czy Galaxy Tab pierwszej generacji otrzyma stosowną aktualizację.
Aktualizacja 04/02/2001 12:03: Firma Samsung dementuje pojawiające się doniesienia prasowe, dotyczące wysokiego odsetka zwrotów urządzeń Galaxy Tab na rynku amerykańskim. Samsung jednoznacznie twierdzi, że deklarowany przez firmę badawczą ITG Investment Research odsetek zwrotów na poziomie przekraczającym w grudniu 2010 r. 13%, a w styczniu 2011 r. 15% jest niezgodny z faktycznym stanem rzeczy. Zgodnie z danymi Samsung Electronics Mobile Communications Business rzeczywisty odsetek zwrotów Samsung Galaxy Tab nie przekracza 2%.