Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem "Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon". Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów, aby pierwszym wyborem podczas podejmowania decyzji zakupowych, była właśnie drukarka Canon.
Nowa kampania Canon opiera się na idei piękna tworzenia. Pokazuje, że każdy zasługuje na najwyższej jakości druk, który odpowiednio zaprezentuje owoc jego pracy i odda włożony w nią wysiłek. Tak szeroka, oparta na emocjach kampania o charakterze wizerunkowym, to wśród producentów drukarek rzadkość.
– Cieszymy się, że po wielu miesiącach przygotowań, możemy podzielić się z odbiorcami efektami naszej wielokanałowej kampanii o drukarkach Canon. Wiemy, że rzeczy, które każdy z nas tworzy na co dzień, często wymagają wiele czasu, zaangażowania, motywacji i wysiłku. Właśnie dlatego uważamy, że jest to proces, który zasługuje na uwagę i postanowiliśmy opowiedzieć o nim w kampanii. Poprzez nasze działania chcemy też pokazać, jak wiele twarzy ma piękno tworzenia. W końcu to nie tylko dzieła sztuki, z którymi powszechnie jest ono kojarzone, ale również jak piękne i wartościowe rzeczy tworzymy na co dzień, nie zawsze je dostrzegając – mówi Katarzyna Holcman-Kirsberg, Dyrektorka Marketingu B2C na Europę Centralną.
Najnowsza kampania Canon jest kierowana do użytkowników drukarek i urządzeń biurowych, a więc przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw, ale też do freelancerów oraz rodziców i studentów. W ramach kampanii marka Canon promuje swoje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne z serii PIXMA, MAXIFY i i-SENSYS, a konkretnie: PIXMA G3470, PIXMA G640, PIXMA MG3650S, MAXIFY GX4040, i-SENSYS MF752CDW oraz i-SENSYS MF655Cdw.
Materiały reklamowe związane z kampanią od dwóch tygodni krążą w social mediach i sieci. Kilka dni temu do kanałów komunikacji dołączyły także główne stacje telewizyjne w Polsce (Polsat, TVP, TVN oraz TVN7), które aktualnie emitują oparty na storytellingu, 20-sekundowy spot. Kampania została również wsparta działaniami na największych portalach informacyjnych i przez najważniejsze grupy medialne w Polsce, takie jak: Wp.pl, Grupa Gremi Media, Grupa Agora, Poczta Onet, Polsat Media, TVN Media, czy Grupa OLX. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.
Do młodszej grupy docelowej z przekazem mają natomiast dotrzeć zaproszeni do współpracy influencerzy. W najbliższych dniach w ramach kampanii powstanie mural z drukarką Canon w roli głównej. Pojawią się na nim elementy 3D, światła LED oraz folia elektryczna LCD – to pierwszy w Polsce projekt wykorzystujący tego rodzaju folię na tak dużej powierzchni. Mural będzie można zobaczyć przy warszawskiej stacji Metro Politechnika, tuż przy Rondzie Jazdy Polskiej (ul. Jaworzyńska 9) pomiędzy 23 września a 14 października. Za realizację projektu odpowiedzialna jest warszawska agencja Good Looking Studio.
Pełna wersja spotu, emitowanego aktualnie w telewizji jest do obejrzenia poniżej:
Kampania "Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon" potrwa do 22 grudnia 2023 r.