Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy

Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem "Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon". Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów, aby pierwszym wyborem podczas podejmowania decyzji zakupowych, była właśnie drukarka Canon.

Canon
Canon
Źródło zdjęć: © materiały partnera

Nowa kampania Canon opiera się na idei piękna tworzenia. Pokazuje, że każdy zasługuje na najwyższej jakości druk, który odpowiednio zaprezentuje owoc jego pracy i odda włożony w nią wysiłek. Tak szeroka, oparta na emocjach kampania o charakterze wizerunkowym, to wśród producentów drukarek rzadkość.

– Cieszymy się, że po wielu miesiącach przygotowań, możemy podzielić się z odbiorcami efektami naszej wielokanałowej kampanii o drukarkach Canon. Wiemy, że rzeczy, które każdy z nas tworzy na co dzień, często wymagają wiele czasu, zaangażowania, motywacji i wysiłku. Właśnie dlatego uważamy, że jest to proces, który zasługuje na uwagę i postanowiliśmy opowiedzieć o nim w kampanii. Poprzez nasze działania chcemy też pokazać, jak wiele twarzy ma piękno tworzenia. W końcu to nie tylko dzieła sztuki, z którymi powszechnie jest ono kojarzone, ale również jak piękne i wartościowe rzeczy tworzymy na co dzień, nie zawsze je dostrzegając – mówi Katarzyna Holcman-Kirsberg, Dyrektorka Marketingu B2C na Europę Centralną.

Najnowsza kampania Canon jest kierowana do użytkowników drukarek i urządzeń biurowych, a więc przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw, ale też do freelancerów oraz rodziców i studentów. W ramach kampanii marka Canon promuje swoje drukarki i urządzenia wielofunkcyjne z serii PIXMA, MAXIFY i i-SENSYS, a konkretnie: PIXMA G3470, PIXMA G640, PIXMA MG3650S, MAXIFY GX4040, i-SENSYS MF752CDW oraz i-SENSYS MF655Cdw.

Materiały reklamowe związane z kampanią od dwóch tygodni krążą w social mediach i sieci. Kilka dni temu do kanałów komunikacji dołączyły także główne stacje telewizyjne w Polsce (Polsat, TVP, TVN oraz TVN7), które aktualnie emitują oparty na storytellingu, 20-sekundowy spot. Kampania została również wsparta działaniami na największych portalach informacyjnych i przez najważniejsze grupy medialne w Polsce, takie jak: Wp.pl, Grupa Gremi Media, Grupa Agora, Poczta Onet, Polsat Media, TVN Media, czy Grupa OLX. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.

Do młodszej grupy docelowej z przekazem mają natomiast dotrzeć zaproszeni do współpracy influencerzy. W najbliższych dniach w ramach kampanii powstanie mural z drukarką Canon w roli głównej. Pojawią się na nim elementy 3D, światła LED oraz folia elektryczna LCD – to pierwszy w Polsce projekt wykorzystujący tego rodzaju folię na tak dużej powierzchni. Mural będzie można zobaczyć przy warszawskiej stacji Metro Politechnika, tuż przy Rondzie Jazdy Polskiej (ul. Jaworzyńska 9) pomiędzy 23 września a 14 października. Za realizację projektu odpowiedzialna jest warszawska agencja Good Looking Studio.

Pełna wersja spotu, emitowanego aktualnie w telewizji jest do obejrzenia poniżej:

Kampania "Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon" potrwa do 22 grudnia 2023 r.

Źródło artykułu:WP Tech