Jakość Roku dla marki ActiveJet

Marka ActiveJet kolejny raz została zwycięzcą największego w Polsce konkursu jakościowego organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Nagrodę przyznano w dwóch kategoriach. Pierwsza to Jakość Roku 2009 w kategorii innowacji, druga Złota Jakość Roku - tytuł nadawany produktom, które trzeci rok z rzędu otrzymały wyróżnienie Jakość Roku.

Jakość Roku dla marki ActiveJet

01.03.2010 11:50

Marka ActiveJet kolejny raz została zwycięzcą największego w Polsce konkursu jakościowego organizowanego przez Dziennik Gazetę Prawną wraz z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Nagrodę przyznano w dwóch kategoriach. Pierwsza to Jakość Roku 2009 w kategorii innowacji, druga Złota Jakość Roku - tytuł nadawany produktom, które trzeci rok z rzędu otrzymały wyróżnienie Jakość Roku.

Przyznanie tytułu Jakość Roku dla marki ActiveJet po raz trzeci z kolei jest dowodem na to, że realizowana strategia dotycząca systematycznego podnoszenia jakości zarówno produktów, jak i świadczonych usług, przynosi wymierne efekty. Po raz kolejny jury konkursu doceniło starania jakie wkładamy w rozwój marki –. komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor marki ActiveJet.

Konkurs składał się z dwóch etapów. W pierwszym zgromadzone zostały ankiety oceniające procedury odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Ankieta weryfikowała również politykę jakości i zaangażowanie pracowników, a także stopień zadowolenia klientów, osób zatrudnionych oraz otoczenia społecznego. W drugim etapie kapituła konkursu na podstawie analizy dostarczonych materiałów dokonała ostatecznego wyboru. Podstawowym kryterium, które zadecydowało o wygranej jest projakościowe podejście do zarządzania firmą. Prócz tytułu Jakości Roku, marka ActiveJet nagradzana jest również innymi wyróżnieniami. Tylko w ostatnim roku marka otrzymała Złoty Laur Klienta i została Liderem Marki. To dowody potwierdzające renomę i wysoką jakość jaką cieszą się produkty marki ActiveJet.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)