Jak pracuje serwis firmy Acer?

Według najnowszych danych za II półrocze 2012 roku, w firmie Acer średni czas naprawy sprzętu do mniej niż 3 dni, a 77% połączeń jest odbieranych przez call center w czasie poniżej 30 sekund.

Jak pracuje serwis firmy Acer?
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

23.01.2013 11:44

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Aby przyśpieszyć naprawy Acer stworzył własne centrum magazynowo-serwisowe -jedyne na polskim rynku wśród firm dostarczających sprzęt IT. Dzięki temu, praca w serwisie podlega stałej kontroli związanej z planowaniem zakupów, a także nadzorowaniu poziomu awaryjności poszczególnych komponentów. Według danych z drugiego półrocza 201. roku serwis Acer w ciągu 5 dni roboczych (z wyłączeniem transportu) obsługuje aż 93% zgłoszeń. Średni czas naprawy wynosi 2, 79 dnia.

Konsultanci udzielają odpowiedzi na pytania o produktach firmy przy realizowaniu 77. połączeń w czasie poniżej 30 sekund, przy średnim czasie oczekiwania na połączenie: 39 sekund.

A jak ty oceniasz serwis Acer? Wypowiedz się w komentarzach!

Komentarze (27)