Internet źródłem informacji o usługach

Internet źródłem informacji o usługach
Źródło zdjęć: © sxc.hu

30.06.2011 12:49

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Internet staje się w coraz większym stopniu zaufanym źródłem informacji. 17 proc. użytkowników portali społecznościowych zależy na nawiązaniu znajomości zawodowych oraz biznesowych. Wszystko to sprzyja to powstawaniu platform opinii biznesowych. Jedną z nich jest serwis Fachowcy.pl.

Internet staje się w coraz większym stopniu zaufanym źródłem informacji. 17 proc. użytkowników portali społecznościowych zależy na nawiązaniu znajomości zawodowych. Wszystko to sprzyja to powstawaniu platform opinii biznesowych. Jedną z nich jest serwis Fachowcy.pl.

Z badania przeprowadzonego przez CBOS w ubiegłym roku wynika, że niemal co piąty użytkownik popularnych portali społecznościowych korzysta z nich w celu nawiązania współpracy biznesowej. Dotyczy to zwłaszcza osób w wieku 25-3. lata - 25% z nich nawiązuje za pomocą sieci tego typu relacje.

Obraz
© (fot. sxc.hu)

Z punktu widzenia konsumenta internet jest już podstawowym narzędziem, którym posługujemy się, aby dotrzeć do poszukiwanych informacji. Jego znaczenie wzrasta również w sektorze usług. Poszukujący usługodawców za sprawą dedykowanych serwisów internetowych mogą odszukać konkretną firmę.

Tezę o rosnącym zaufaniu do internetu jako źródła informacji potwierdza również raport z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Skylogic. Wynika z niego, że spośród użytkowników internetu w Polsce, aż 8. proc. przeznacza czas na szukanie informacji. Poza tym już co piąty internauta robi zakupy za pomocą sieci. Trend ten dotyczy zwłaszcza młodych, wykształconych mieszkańców dużych miast. Są to osoby, które dużo czasu spędzają przed komputerem i chcąc poznać opinie innych internautów zanim podejmą decyzję o zakupie. Faktem tym tłumaczyć można rosnące zainteresowanie portalami opinii.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także