InPost nie działa. Klienci mają problem z odbiorem paczek [Aktualizacja]
Strona internetowa oraz aplikacja InPost nie działają, co może utrudnić odbiór oraz nadanie paczki. Klienci zgłaszają problemy we wszystkich dużych miastach w Polsce.
24.02.2021 19:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jak wynika z informacji zebranych przez serwis downdetector.pl strona internetowa oraz aplikacja InPost nie działają. Logując się do aplikacji, otrzymujemy komunikat o niemożliwości połączenia się z internetem; strona internetowa w ogóle się nie otwiera.
Na razie operator pocztowy nie potwierdził w mediach społecznościowych informacji o trwającej awarii, więc ciężko ocenić, jak szybko zostaną zażegnane problemy. Na razie odbiór i nadawanie przesyłek może być utrudniony.
Pierwsze zgłoszenia w serwisie downdetector.pl pojawiły się tuż po godzinie 18:00, ale ich liczba cały czas rośnie. Należy pamiętać przy tym, że serwis zbiera informacje dotyczące awarii jedynie od użytkowników, którzy zgłoszą problemy z działaniem serwisów lub usług, dlatego rzeczywista skala problemu może być znacznie większa.
Jak wynika z zebranych zgłoszeń, najwięcej problemów z odbiorem paczek mają mieszkańcy dużych miast - Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, jednak liczba powiadomień rośnie również w innych regionach Polski. Będziemy śledzić temat i informować was, gdy problem zostanie rozwiązany.
Pobierz aplikację InPost na urządzenia z systemem Android lub iOS z naszego katalogu oprogramowania.
Aktualizacja z godz. 21:30
Biorąc pod uwagę, że liczba zgłoszeń w serwisie downdetector.pl zaczęła spadać ok. godziny 20:00, wydaje się, że serwis oraz aplikacja InPost działają już bez większych problemów.