InPost: nie działa infolinia telefoniczna. Trwają prace techniczne
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Firma InPost przeprowadza prace optymalizacyjne systemu infolinii telefonicznej, przez co w weekend (7 i 8 listopada) będzie ona chwilowo niedostępna.
Klienci InPostu, którzy chcą sprawdzić status swoich przesyłek lub otrzymać dodatkowe informacje o usługach, muszą skorzystać z innych metod komunikacji. InPost przeprowadza prace optymalizacyjne systemu infolinii telefonicznej, przez co w weekend (7 i 8 listopada) nie będzie ona dostępna.
Jak czytamy w krótkiej informacji na oficjalnym blogu InPost, po optymalizacji system infolinii ma dać pracownikom szansę jeszcze lepszego świadczenia swoich usług. Firma zapewnia, że niedostępność infolinii telefonicznej to jedyna niedogodność w czasie weekendu. Paczki można nadal bez problemów nadawać i odbierać z Paczkomatów.
Zobacz też:
InPost dopowiada, że niedostępna infolinia nie przekreśla szansy na uzyskanie dodatkowych informacji. Do sprawdzania statusu przesyłek polecana jest między innymi aplikacja na smartfony InPost Mobile (można ją pobrać z katalogu dobrychprogramów), która szczególnie w dobie pandemii koronawirusa ma też inną zaletę – pozwala zdalnie otwierać Paczkomat, bez konieczności dotykania ekranu maszyny.
Alternatywne metody sprawdzania statusu paczek to wizyta na stronie internetowej InPostu, bądź pytanie do chatbota w Facebook Messengerze lub Asystenta Google. Do kontaktu z pracownikami polecany jest natomiast formularz.