IKO dostępne dla klientów Inteligo

PKO BP umożliwił korzystanie z IKO klientom Inteligo. Mogą z niej korzystać także klienci firmowi prowadzący indywidualną działalność gospodarczą lub wykonujący wolny zawód.

IKO dostępne dla klientów Inteligo

30.10.2013 09:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Oprócz dostępu do IKO, klienci Inteligo zyskali również możliwość wpłacania gotówki przy użyciu karty płatniczej w ponad 200 wpłatomatach PKO Banku Polskiego w całej Polsce.

Aplikacja IKO dostępna dla klientów Inteligo wygląda i działa tak samo jak ta, z której klienci PKO korzystają od marca. Zakres funkcji aplikacji pozostaje bez zmian, zatem klienci Inteligo mogą za pomocą telefonu z aplikacją IKO płacić w ponad 60 tys. terminali w punktach handlowo-usługowych, wypłacać gotówkę z ponad 3 tys. bankomatów PKO bez użycia karty, dokonywać przelewów na numer telefonu, płacić za zakupy w 8 tys. sklepów internetowych oraz generować czeki IKO, które można realizować w sklepach i bankomatach bez potrzeby połączenia z internetem czy aplikacją IKO.

technologie i naukapłatności mobilneiko
Komentarze (0)