IKO dostępne dla klientów Inteligo
PKO BP umożliwił korzystanie z IKO klientom Inteligo. Mogą z niej korzystać także klienci firmowi prowadzący indywidualną działalność gospodarczą lub wykonujący wolny zawód.
30.10.2013 09:30
Oprócz dostępu do IKO, klienci Inteligo zyskali również możliwość wpłacania gotówki przy użyciu karty płatniczej w ponad 200 wpłatomatach PKO Banku Polskiego w całej Polsce.
Aplikacja IKO dostępna dla klientów Inteligo wygląda i działa tak samo jak ta, z której klienci PKO korzystają od marca. Zakres funkcji aplikacji pozostaje bez zmian, zatem klienci Inteligo mogą za pomocą telefonu z aplikacją IKO płacić w ponad 60 tys. terminali w punktach handlowo-usługowych, wypłacać gotówkę z ponad 3 tys. bankomatów PKO bez użycia karty, dokonywać przelewów na numer telefonu, płacić za zakupy w 8 tys. sklepów internetowych oraz generować czeki IKO, które można realizować w sklepach i bankomatach bez potrzeby połączenia z internetem czy aplikacją IKO.