Geolokalizowane reklamy w... autobusach
Wyobraźmy sobie taką sytuację: jedziemy autobusem, zbliżamy się do przystanku, przy którym znajduje się sklep z odzieżą i w tym momencie na ekranach umieszczonych w pojeździe pojawia się reklama ubrań oferowanych przez ten sklep. Wkrótce będzie tak w stolicy.
Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie testują usługę geolokalizacji, w ramach której na monitorach znajdujących się w autobusach pojawiać się będzie reklama uzależniona od aktualnego położenia pojazdu. Dane pochodzić będą oczywiście z odbiorników GPS, a próby prowadzone są obecnie w 17. autobusach należących do MZA. „Planujemy także wprowadzenie informacji związanych z dzielnicą, w jakiej akurat będzie znajdował się autobus” – mówi Grzegorz Rogulski z Miejskich Zakładów Autobusowych.
MZA przygotowuje również rozwiązanie, dzięki któremu pasażerowie, korzystając ze stosowanej aplikacji, będą mogli zlokalizować swój autobus, sprawdzając m.in. w jakiej odległości od przystanku się znajduje.
Polecamy na stronach Lokalizacja.info: Samochód jak pies