Garmin otwiera polski oddział
Garmin International ogłosił otwarcie swojego oddziału w Polsce. Nowy zespół kierowany przez Przemysława Łojka odpowiedzialny będzie za reprezentowanie marki Garmin w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów i obsługi klienta na terenie naszego kraju.
23.02.2010 | aktual.: 23.02.2010 12:44
"(…) zdecydowaliśmy się na otwarcie warszawskiego biura i zwiększenie zaangażowania. Rozszerzenie naszej obecności w Polsce jest zgodne z strategią zintensyfikowania działań na kluczowych rynkach europejskich" - powiedział Dan Bartel, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Dyrektor Zarządzający Garmina w Europie.
Garmin oferuje produkty z segmentów: motoryzacyjnego, marine, lotnictwa, turystyki outdoorowej, fitness i telefonii komórkowej. Firma tworzy swoje rozwiązania oparte na technologii GPS z myślą o ułatwianiu codziennego życia, informując użytkowników o ich położeniu i drodze do celu, bez względu czy akurat kierujemy samochodem, czy staramy się osiągnąć zamierzone wyniki na bieżni treningowej.
"Polska jest największym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie potencjał dla tych segmentów jest nadal ogromny. Mamy nadzieję, że dzięki otwarciu warszawskiego biura będziemy bardziej dostępni dla naszych klientów" - dodał Dan Bartel.
Centrala firmy mieści się w Olathe (38°52′ N, 94°48′ W) w stanie Kansas, USA. Na całym świecie firma zatrudnia ponad 8000 inżynierów, projektantów, specjalistów, programistów i serwisantów. Dzięki temu Garmin samodzielnie projektuje, udoskonala i produkuje swoje urządzenia oraz oprogramowanie w swoich centrach i fabrykach w Stanach Zjednoczonych oraz na Tajwanie. Jednocześnie Garmin wspólnie z czołowymi światowymi firmami stale udoskonala rozwiązaniami OEM począwszy od nawigacji samochodowej a skończywszy na zaawansowanych systemach dla firm logistycznych.