FireFly Creation stworzyła grę dla PKN ORLEN
Od początku grudnia można zagrać w charytatywną grę internetową, której patronuje PKN ORLEN. Celem gry jest wsparcie Rodzinnych Domów Dziecka, którymi opiekuje się Fundacja ORLEN Dar Serca. Pomysłodawcą gry jest agencja reklamowa FireFly Creation.
22.12.2008 | aktual.: 22.12.2008 15:34
Na stronie http://grazimowa.orlen.pl/ w świątecznym okresie internauci mogą pomóc najmłodszym. Wystarczy zagrać w grę "Stacja marzeń" i zdobyć jak najwięcej punktów, a potem przeznaczyć je na rzecz wybranego rodzinnego domu dziecka spośród tych wymienionych na liście. - _ "Dla domu dziecka, który uzyska największą liczbę punktów PKN ORLEN przyzna prezenty _" - mówi Ireneusz Wypych z Biura Komunikacji Korporacyjnej ORLENU
Użytkownicy mają do przejścia III etapy gry, każdy z etapów oparty jest o inną mechanikę, całość utrzymana jest w zimowej stylistyce. Głównym bohaterem jest "Orlenek" - maskotka koncernu.
Po stronie FireFly Creation oprócz opracowania koncepcji gry było jej wykonanie ( w tym przygotowanie mechaniki działania, realizacja graficzna oraz oprogramowanie i udźwiękowienie ).