Facebook wprowadza zmiany

Facebook wprowadza zmiany
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

07.11.2013 12:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Choć stosunek internautów do różnego rodzaju serwisów społecznościowych od dawna jest raczej ambiwalentny, trudno ukryć, że wszechobecne przyciski "lubię to" na stałe wpisały się w krajobraz polskiego i zagranicznego internetu. Czas jednak pożegnać się z ich dotychczasową prezencją – Zuckerberg i spółka pokazali wczoraj światu nowe, odświeżone belki domyślnych wersji znaków "like" i "share".

Nowe przyciski pojawią się rzecz jasna wyłącznie w pluginach obecnych na rozmaitych stronach internetowych –. zgodnie z pierwszymi zapowiedziami bieżący redesign nie obejmuje oznaczeń, z którymi mamy do czynienia na stronie głównej Facebooka. Być może właśnie przez to zmiany raczej nie będą pretendować do miana "rewolucyjnych". Mało wyrazistą, błękitną belkę zastąpiono rzucającym się w oczy, ciemnoniebieskim przyciskiem z logiem Facebooka w miejsce charakterystycznej dłoni z uniesionym kciukiem. No i cóż, to w zasadzie byłoby na tyle.

Choć remont wydaje się z pozoru dość błahy –. biorąc pod uwagę fakt, że z facebookowych przycisków korzysta dziś około 7,5 miliona stron – z pewnością odnotujemy jego skutki.

Źródło artykułu:Giznet.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (2)
Zobacz także