Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji

Brzmi niezrozumiale, ale na pewno nie jest skomplikowane. Digital Signage, czyli cyfrowa komunikacja – to w niej zawiera się przyszłość marketingu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Digital Signage to najprościej ujmując komunikacja za pomocą multimedialnych i interaktywnych nośników, które prezentując informacje w przystępnej i atrakcyjnej wizualnie formie, przyciągają uwagę użytkownika i spełniają funkcję reklamową.

Korzyści z zastosowania takiego systemu rozwiązań mogą być bardzo duże – dotarcie do szerszego grona odbiorców, zainteresowanie produktem, a w konsekwencji całą marką. Dynamicznie zmieniające się technologie, potrzeby klientów i zmiany w obszarze komunikacji wymagają nowych rozwiązań. Digital Signage jest nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale zapewnia zainteresowanie odbiorcy i angażuje go w przekazywane treści. Mobilne, łatwe w obsłudze nośniki o bardzo dobrej jakości obrazu zyskują coraz większe grono zwolenników, a co ważne – są dobrze odbierane przez potencjalnych klientów. Taka forma komunikacji wyróżnia się spośród standardowych billboardów i plakatów reklamowych, czym zyskuje sobie sympatię odbiorców.

Działając w branży digital, trzeba stale szukać najlepszych rozwiązań i wiedzieć, jak zastosować je w konkretnych przypadkach. Szeroko pojętą działalnością z obszaru Digital Signage zajmuje się działająca od wielu lat firma tdcpolska.pl, która m.in. realizuje projekty indywidualne, instaluje infokioski, telebimy czy sieci ekranów LCD. By móc oferować innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania, trzeba w tej branży stawiać na dynamikę i kreatywność. Nowoczesne linie i nowe technologie sprawiają, że cyfrowa komunikacja staje się bliższa i łatwiejsza, a gotowe rozwiązania sprawdzą się dobrze w każdej przestrzeni reklamowej.

Branża Digital Signage wciąż się rozwija, dlatego tak ważne jest podążanie za najnowszymi trendami. Nowością na polskim rynku, na którą stawia m.in. tdcpolska.pl, są tablice wyników w formie e-kostek. Spełniają one swoją funkcję w miejscach, w których znajduje się duża liczba osób.

Przyszłość marketingu zmierza w kierunku Digital Signage z kilku powodów. Po pierwsze, marketingowcy poszukują angażujących przekazów. Po drugie, chcą przyciągnąć uwagę odbiorców interaktywną i łatwą w odbiorze treścią. Po trzecie, podążają za najnowszymi technologiami i oczekiwaniami swoich klientów.

Ściany kinetyczne, ekrany mgłowe, rozwiązania wykorzystujące technologię ruchu –. brzmi fantastycznie, ale dzięki wciąż rozwijającej się branży Digital Signage są one w zasięgu ręki.

Rosjanie użyli nowych bomb. Zostały one znacząco zmodyfikowane
Rosjanie użyli nowych bomb. Zostały one znacząco zmodyfikowane
Ta bakteria "udaje martwą". NASA przypadkiem wysłała ją na Marsa
Ta bakteria "udaje martwą". NASA przypadkiem wysłała ją na Marsa
Wsparcie dla Talibów. Przychodzi od sojusznika Putina
Wsparcie dla Talibów. Przychodzi od sojusznika Putina
Inspirowali się Rosją. Korea przedstawia swój odpowiednik
Inspirowali się Rosją. Korea przedstawia swój odpowiednik
Uchwycili ją na zdjęciu. Chińczycy wciąż mają wiele tajemnic
Uchwycili ją na zdjęciu. Chińczycy wciąż mają wiele tajemnic
Techniczna porażka Rosjan. Modyfikacje nie pomagają
Techniczna porażka Rosjan. Modyfikacje nie pomagają
Problemy z koreańskimi czołgami K1. Załogi narażone na ekstremalne temperatury
Problemy z koreańskimi czołgami K1. Załogi narażone na ekstremalne temperatury
Polski dron, który spadł Inowrocławiu. Oto czym mógł być
Polski dron, który spadł Inowrocławiu. Oto czym mógł być
Najbardziej jadowita ryba świata. Tak działa jej jad
Najbardziej jadowita ryba świata. Tak działa jej jad
Nowa broń Rosjan. Jest napędzana elementem z Chin
Nowa broń Rosjan. Jest napędzana elementem z Chin
Gigantyczny most między dwiema galaktykami. Fenomenalne odkrycie
Gigantyczny most między dwiema galaktykami. Fenomenalne odkrycie
PT-91 Twardy na poligonie. Wojskowi pokazali zdjęcia
PT-91 Twardy na poligonie. Wojskowi pokazali zdjęcia