Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji

Brzmi niezrozumiale, ale na pewno nie jest skomplikowane. Digital Signage, czyli cyfrowa komunikacja – to w niej zawiera się przyszłość marketingu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Digital Signage to najprościej ujmując komunikacja za pomocą multimedialnych i interaktywnych nośników, które prezentując informacje w przystępnej i atrakcyjnej wizualnie formie, przyciągają uwagę użytkownika i spełniają funkcję reklamową.

Korzyści z zastosowania takiego systemu rozwiązań mogą być bardzo duże – dotarcie do szerszego grona odbiorców, zainteresowanie produktem, a w konsekwencji całą marką. Dynamicznie zmieniające się technologie, potrzeby klientów i zmiany w obszarze komunikacji wymagają nowych rozwiązań. Digital Signage jest nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale zapewnia zainteresowanie odbiorcy i angażuje go w przekazywane treści. Mobilne, łatwe w obsłudze nośniki o bardzo dobrej jakości obrazu zyskują coraz większe grono zwolenników, a co ważne – są dobrze odbierane przez potencjalnych klientów. Taka forma komunikacji wyróżnia się spośród standardowych billboardów i plakatów reklamowych, czym zyskuje sobie sympatię odbiorców.

Działając w branży digital, trzeba stale szukać najlepszych rozwiązań i wiedzieć, jak zastosować je w konkretnych przypadkach. Szeroko pojętą działalnością z obszaru Digital Signage zajmuje się działająca od wielu lat firma tdcpolska.pl, która m.in. realizuje projekty indywidualne, instaluje infokioski, telebimy czy sieci ekranów LCD. By móc oferować innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania, trzeba w tej branży stawiać na dynamikę i kreatywność. Nowoczesne linie i nowe technologie sprawiają, że cyfrowa komunikacja staje się bliższa i łatwiejsza, a gotowe rozwiązania sprawdzą się dobrze w każdej przestrzeni reklamowej.

Branża Digital Signage wciąż się rozwija, dlatego tak ważne jest podążanie za najnowszymi trendami. Nowością na polskim rynku, na którą stawia m.in. tdcpolska.pl, są tablice wyników w formie e-kostek. Spełniają one swoją funkcję w miejscach, w których znajduje się duża liczba osób.

Przyszłość marketingu zmierza w kierunku Digital Signage z kilku powodów. Po pierwsze, marketingowcy poszukują angażujących przekazów. Po drugie, chcą przyciągnąć uwagę odbiorców interaktywną i łatwą w odbiorze treścią. Po trzecie, podążają za najnowszymi technologiami i oczekiwaniami swoich klientów.

Ściany kinetyczne, ekrany mgłowe, rozwiązania wykorzystujące technologię ruchu –. brzmi fantastycznie, ale dzięki wciąż rozwijającej się branży Digital Signage są one w zasięgu ręki.

Wybrane dla Ciebie
Rewolucja na bardzo niskiej orbicie? Tu satelity muszą oddychać
Rewolucja na bardzo niskiej orbicie? Tu satelity muszą oddychać
Polacy zmapują Księżyc. Stworzyli innowacyjne narzędzie optyczne
Polacy zmapują Księżyc. Stworzyli innowacyjne narzędzie optyczne
Sprawdziły się w Ukrainie. Teraz wdrażają je Niemcy
Sprawdziły się w Ukrainie. Teraz wdrażają je Niemcy
Dostali kolejne śmigłowce. Wojsko wzmacnia flotę
Dostali kolejne śmigłowce. Wojsko wzmacnia flotę
Niemcy wycofują śmigłowce. Mogą je oddać Ukrainie
Niemcy wycofują śmigłowce. Mogą je oddać Ukrainie
Gwiazda neutronowa nagle pojaśniała. Astronomowie zaskoczeni
Gwiazda neutronowa nagle pojaśniała. Astronomowie zaskoczeni
Mocarstwo jądrowe kupuje samoloty. To maszyny z ubiegłego wieku
Mocarstwo jądrowe kupuje samoloty. To maszyny z ubiegłego wieku
Bałtyk na celowniku dronów. Ekspert mówi wprost o nowym zagrożeniu
Bałtyk na celowniku dronów. Ekspert mówi wprost o nowym zagrożeniu
Zaburza przekaz. Wystarczy utrata małego odcinka
Zaburza przekaz. Wystarczy utrata małego odcinka
Niemcy rosną w siłę. Chcą nowej broni
Niemcy rosną w siłę. Chcą nowej broni
Jest tego pełno. To ogromne niebezpieczeństwo dla ekosystemów
Jest tego pełno. To ogromne niebezpieczeństwo dla ekosystemów
Kosmiczna eksplozja w eksplozji. Unikalne zdarzenie
Kosmiczna eksplozja w eksplozji. Unikalne zdarzenie
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯