Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji

Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji

Digital Signage - cyfrowa przyszłość komunikacji
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
15.01.2015 16:25, aktualizacja: 16.01.2015 08:29

Brzmi niezrozumiale, ale na pewno nie jest skomplikowane. Digital Signage, czyli cyfrowa komunikacja – to w niej zawiera się przyszłość marketingu.

Digital Signage to najprościej ujmując komunikacja za pomocą multimedialnych i interaktywnych nośników, które prezentując informacje w przystępnej i atrakcyjnej wizualnie formie, przyciągają uwagę użytkownika i spełniają funkcję reklamową.

Korzyści z zastosowania takiego systemu rozwiązań mogą być bardzo duże – dotarcie do szerszego grona odbiorców, zainteresowanie produktem, a w konsekwencji całą marką. Dynamicznie zmieniające się technologie, potrzeby klientów i zmiany w obszarze komunikacji wymagają nowych rozwiązań. Digital Signage jest nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale zapewnia zainteresowanie odbiorcy i angażuje go w przekazywane treści. Mobilne, łatwe w obsłudze nośniki o bardzo dobrej jakości obrazu zyskują coraz większe grono zwolenników, a co ważne – są dobrze odbierane przez potencjalnych klientów. Taka forma komunikacji wyróżnia się spośród standardowych billboardów i plakatów reklamowych, czym zyskuje sobie sympatię odbiorców.

Działając w branży digital, trzeba stale szukać najlepszych rozwiązań i wiedzieć, jak zastosować je w konkretnych przypadkach. Szeroko pojętą działalnością z obszaru Digital Signage zajmuje się działająca od wielu lat firma tdcpolska.pl, która m.in. realizuje projekty indywidualne, instaluje infokioski, telebimy czy sieci ekranów LCD. By móc oferować innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania, trzeba w tej branży stawiać na dynamikę i kreatywność. Nowoczesne linie i nowe technologie sprawiają, że cyfrowa komunikacja staje się bliższa i łatwiejsza, a gotowe rozwiązania sprawdzą się dobrze w każdej przestrzeni reklamowej.

Branża Digital Signage wciąż się rozwija, dlatego tak ważne jest podążanie za najnowszymi trendami. Nowością na polskim rynku, na którą stawia m.in. tdcpolska.pl, są tablice wyników w formie e-kostek. Spełniają one swoją funkcję w miejscach, w których znajduje się duża liczba osób.

Przyszłość marketingu zmierza w kierunku Digital Signage z kilku powodów. Po pierwsze, marketingowcy poszukują angażujących przekazów. Po drugie, chcą przyciągnąć uwagę odbiorców interaktywną i łatwą w odbiorze treścią. Po trzecie, podążają za najnowszymi technologiami i oczekiwaniami swoich klientów.

Ściany kinetyczne, ekrany mgłowe, rozwiązania wykorzystujące technologię ruchu –. brzmi fantastycznie, ale dzięki wciąż rozwijającej się branży Digital Signage są one w zasięgu ręki.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)