Dane UPC po 3Q2008
UPC Polska na koniec września miała ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej (w zasięgu ma ponad 2 mln gospodarstw domowych), 358 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu i 139 tys. abonentów usługi telefonicznej.
Źródło zdjęć: © UPC
Dla porównania, na koniec czerwca UPC miała 11,3 tys. klientów usługi telewizji cyfrowej, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, 343 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu i 135,5 tys. abonentów usługi telefonicznej.
Telewizja Cyfrowa UPC jest dostępna w Warszawie, aglomeracji katowickiej, Wrocławiu, Opolu, Krakowie, Trójmieście i Szczecinie. Na początku 2009 roku w jej zasięgu znajdą się także Lublin, Bydgoszcz i Kielce.