Czarne golfy wyprzedane ze sklepu internetowego
Nie ma kłopotu z zamówieniem niebieskich, zielonych, kremowych i beżowych. Tylko czarnych swetrów nie można teraz kupić, ponieważ zaczęły się cieszyć wielkim powodzeniem po informacji o śmierci Steve'a Jobsa, który często w nich występował.
Dzień po tej wiadomości firma St. Croix z Minnesoty sprzedała ponad dwukrotnie więcej swoich czarnych swetrów niż zwykle. W niektórych sklepach i magazynie sklepu internetowego ich zabrakło, więc pojawią się dopiero za dwa miesiące, ponieważ tyle trwa cykl produkcyjny.
Przedstawiciel firmy Bernhard Brenner potwierdził w rozmowie z Minnesota Business Journal, że Jobs zamawiał ponad dwadzieścia egzemplarzy swetra rocznie. Miał też podkreślać w rozmowach, jak bardzo lubi ten produkt.
Golf kosztuje 17. dolarów, ale St. Croix daruje 20 dolarów ze sprzedaży każdego egzemplarza na konto Amerykańskiego Towarzystwa Badań nad Rakiem.