BlackBerry chce przejąć klientów Apple'a
Choć BlackBerry ma wyrobioną markę wśród klientów biznesowych, tak dalej jego największym konkurentem pozostaje Apple. W związku z premierą swojego ostatniego smartfona - BlackBerry Passport - firma przygotowała ciekawą promocję.
27.11.2014 | aktual.: 27.11.2014 09:31
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Każdy Amerykanin lub Kanadyjczyk, który odwiedzi salon BlackBerry między 1 grudnia a 13 lutego 2015 roku i odda swojego iPhone'a (od modelu 4S w górę), otrzyma sporą zniżkę na BlackBerry Passport. Im nowszy model smartfona z nadgryzionym jabłkiem, tym większy rabat. Posiadacze iPhone'a 6 będą mogli dostać Passporta bez jakichkolwiek dopłat, choć raczej niewielu klientów się na to zdecyduje.
Bardziej prawdopodobne jest, że z oferty skorzystają posiadacze starszych iPhone'ów. Nawet za starego już iPhone'a 4S BlackBerry zapłaci 300 dolarów. Wystarczy dopłacić drugie tyle, by wyjść z salonu z ich nowym flagowcem.
BlackBerry Passport to 4,5-calowy smartfon, który zadebiutował we wrześniu tego roku. Charakterystyczny dla modelu kwadratowy ekran wyświetla obraz o rozdzielczości 1440 x 1440 pikseli. Oprócz czterordzeniowego procesora Snapdragon 800 taktowanego zegarem 2,2 GHz, ma także 3 GB pamięci RAM, 13-megapikselowy aparat z lampą LED i akumulator o pojemności 3450 mAh.
Polecamy w wydaniu internetowym chip.pl: Trzynaście nowych smartfonów w naszych testach