Awaria dekoderów UPC Horizon [Aktualizacja]
Od 30 czerwca br. klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważne problemy z korzystaniem usług telewizyjnych.
02.07.2015 19:38
Awaria dekodera polega na przełączaniu się z trybu awaryjnego na tryb online i tak w kółko. Poza tym urządzenie potrafi samoistnie zresetować się, a nawet przełączyć między kanałami.
Użytkownicy Horizona jak na razie mogą zapomnieć o korzystaniu z telewizji oraz dodatkowych usług. Między innymi nie jesteśmy w stanie nagrać ulubionego programu, nie da się również odtworzyć nagranych filmów, baaa nawet jakość programów bardzo odbiega od jakość HD.
Zgodnie z informacją od operatora UPC, awaria ma związek z oprogramowaniem sterującym urządzenia, co niestety może powodować, że telewizja nie będzie nam działać. Jak na razie specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej sprawności dekodera.
Niestety posiadacze UPC są rozżaleni, wściekli i oburzeni zaistniałą sytuacją. I nie ma co się dziwić. Ponieważ zgodnie z wczorajszym komunikatem z infolinii awaria miała być naprawiona jeszcze tego samego dnia w godzinach wieczornych. Jednak nic w tej sprawie nie zrobiono.
Jak na razie zgodnie z najnowszą informacją na stronie operatora awaria powinna zostać usunięta 1 lipca br. do godziny 18. [Aktualizacja] 2 lipca br. - około godz. 7.0. - awaria nadal nie została usunięta.
2 lipca br. o godz. 16.0. rzecznik UPC powiadomił, że została przywrócona pełna funkcjonalność dekodera Horizon. Nie pozostaje nam nic innego jak szybko wrócić do domu i sprawdzić!
Redakcja WP potwierdza - Horizon znowu działa! Już dziś możemy cieszyć się bezproblemowym działaniem dekodera.
Oto oficjalne stanowisko rzecznika UPC: _ "Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD. Od początku informujemy o tym klientów za pośrednictwem infolinii, IVR oraz obsługi zapytań w mediach społecznościowych. Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie" _.